نمایشگاه سلامتی توسط کلیسای جکسون، گروه محله برگزار شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک انجمن کلیسا و محله جکسون برای میزبانی یک نمایشگاه سلامتی متحد شدند.

کلیسای خیابان کاپیتول مسیح و انجمن محله‌های جکسون جنوبی یک نمایشگاه سلامتی در وست جکسون برگزار کردند. پزشکان، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و نمایندگان خط زندگی خودکشی و بحران در آنجا بودند تا با اعضای جامعه ملاقات کنند. برگزارکنندگان گفتند مهم است که مطمئن شویم مردم جکسون به این منابع دسترسی دارند.

“برای داشتن یک جامعه سالم، شما باید همه مولفه ها و همه افراد را در اختیار داشته باشید تا شما را سالم تر بسازند. ما جنبه های مالی داریم، جنبه بهداشتی داریم، خط تلفن بحران داریم. جانی برد، نایب رئیس انجمن محله های جکسون جنوبی، گفت: ما آن را اینجا داریم.

جانی گیلمور سوم، وزیر کلیسای مسیح خیابان کاپیتول، گفت: “ما سعی می کنیم همه شهروندان خود را از مراقبت های بهداشتی آگاه کنیم. مراقبت های بهداشتی یک مسئله مهم است. من به در دسترس قرار دادن مراقبت های بهداشتی برای همه معتقدم.”

یکی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در این رویداد، Odom’s Eye Care، گفت که ماموریت آن کمک به خدمت به جامعه، به ویژه در جنوب جکسون است.

“امروز، کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که به جامعه آموزش دهیم که چه مراقبت‌های چشمی ممکن است از دست داده باشند، در حالی که تلاش می‌کنیم آنها را درک کنند که ما مکانی را برای آنها در منطقه جکسون جنوبی فراهم کرده‌ایم. ما در تلاشیم تا بابی ایوانز، مدیر کل مراقبت از چشم Odom، گفت: یک مرکز پیشرفته برای جامعه ساوت جکسون فراهم کنید تا آنها بتوانند از مراقبت های چشمی با کیفیت برخوردار شوند.

غذای رایگان، تنقلات و قرعه کشی جوایز درب منزل بود. انجمن محله های جکسون جنوبی هر سال میزبان ده ها رویداد اجتماعی است.

[ad_2]

Leave a reply