نمایشگاه خودرو در پرل برای کهنه سربازان ویتنام برگزار شد

[ad_1]

پرل، خانم (WJTV) – دوستداران اتومبیل پارکینگ در Outlets می سی سی پی را برای نمایش اتومبیل، کامیون و دوچرخه “CorVettes for Vets” پر کردند.

این رویداد سالانه توسط باشگاه SHIELD Corvette از می سی سی پی سازماندهی می شود که هدف آن جمع آوری پول برای کهنه سربازان ویتنام در آمریکا است. در این نمایشگاه اتومبیل‌های قدیمی، کامیون‌ها، دوچرخه‌ها و حتی موتورسیکلت‌های دکور نمایش داده می‌شود.

صاحبان خودرو از دوردست‌هایی مانند آرکانزاس، آلاباما و نیواورلئان سفر کردند تا همه زنگ‌ها و سوت‌ها را در سفرهای داغ خود به نمایش بگذارند.

آنجانیس جورج، مدیر عامل شیلدز، گفت که این رویداد بسیار بیشتر از خودروهای خوب است.

ما یک سازمان جامعه محور هستیم. ما در طول سال با سازمان‌های مختلف کار می‌کنیم تا با جمع‌آوری کمک مالی به مردم بفهمانیم که افرادی هستند که واقعاً تفاوت ایجاد می‌کنند. جورج گفت، تفاوت ایجاد کنید.

“ممکن است جانبازی باشد که به یک ویلچر موتوری نیاز دارد. ما سال گذشته چندین مورد از آن را خریدیم. آنها را به جانبازان دادیم. برای دیدن حالت چهره آنها وقتی از ویلچر معمولی به تحرک کامل می روند. آنها می توانند به شکار بروند. ماهیگیری. آنها می توانند زندگی خود را از سر بگیرند، اگرچه کمی متفاوت است. این همان لحظاتی است که ما برای آنها زندگی می کنیم. انجام دادن برای شخص دیگری باعث می شود احساس بهتری داشته باشم. هر بار که به کسی کمک می کنیم این یک موهبت است.” رئیس جمهور آمریکا چاک اودوم

این چهارمین سال برگزاری این رویداد است. اودوم گفت که سازمان SHIELD کمک های سخاوتمندانه ای را برای کمک به کهنه سربازان ویتنام در آمریکا انجام داده است.

[ad_2]

Leave a reply