نظرسنجی: 65 درصد از رای دهندگان می سی سی پی خواهان احیای روند ابتکار انتخابات هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بر اساس نظرسنجی مرکز حقوق فقر جنوبی (SPLC)، 65 درصد از رای دهندگان از بازگرداندن روند ابتکار رأی در می سی سی پی حمایت می کنند.

دادگاه عالی می سی سی پی در سال 2021 پس از تایید یک طرح ماری جوانا پزشکی توسط رای دهندگان، این روند را خلاف قانون اساسی تشخیص داد. SPLC توصیه می کند که قانونگذاران به حرف رای دهندگان گوش دهند.

می‌سی‌سی‌پی‌ها خواهان یک طرح رای‌گیری هستند. آنها می‌خواهند بتوانند، اگر می‌خواهند چیزی در جوامع خود یا در ایالت تغییر کند، بتوانند ابزاری برای انجام این کار در یک طرح رای‌گیری داشته باشند. به مردم اینجا در ایالت گوش دهید. به کسانی که به شما رای می دهند گوش دهید. آنها یک طرح رای گیری می خواهند. آنها می خواهند، آنها فقط می توانند آن را به آنچه قبلا داشتیم برگردانند. این ساده ترین و بهترین کار خواهد بود. کارساز بود. ما فقط قانونگذاران را تشویق می کنیم که گوش کنند. سونیا ویلیامز بارنز، مدیر سیاستگذاری ایالت می سی سی پی برای SPLC گفت: به رای دهندگان اینجا در ایالت.

تنها یک لایحه در سنا باقی مانده است که هدف آن احیای روند ابتکار رأی مشابه است. این لایحه هنوز برای بحث در صحن سنا مطرح نشده است.

[ad_2]

Leave a reply