نحوه درخواست تخفیف در قبوض آب جکسون

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز پنجشنبه، رهبران جکسون از معرفی برنامه ای برای کاهش قبوض آب برای مشتریان خبر دادند.

تا بعدازظهر پنجشنبه، بیش از 2100 نفر از ساکنان جکسون واجد شرایط دریافت بودجه کمپین کمک های مردمی بودند.

برای واجد شرایط بودن، مشتریان باید خدمات آب یا فاضلاب در جکسون داشته باشند، قبل از 1 دسامبر 2022 مانده حساب معوق داشته باشند و معتقد باشند که صورت حساب نادرست است.

شهردار Chokwe A. Lumumba گفت که بیش از 5 میلیون دلار قبلاً توزیع شده است.

امروز آنچه می بینید تلاش جمعی نه تنها دولت است که برای منابع برای دستیابی به این اهداف مبارزه می کند، بلکه شاهد اعدام مدیر شخص ثالث ما، JXN Water و Promise هستید که برای اطمینان از مراقبت از مردم جکسون گرد هم آمده اند. لومومبا گفت.

“مردم به ما می گویند که از شرکت در این برنامه امتناع می کنند زیرا به آنها گفته می شود که پس از دریافت اطلاعات آنها به کاری که با آنها انجام می شود اعتماد نکنید. ما از طرف فدرال مأموریت داریم. ما تمام اقدامات احتیاطی را انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات به جز خودمان و Promise که به ما کمک کرد به مردم دسترسی پیدا کنیم و بودجه را در اختیار آنها قرار دهیم، نرود. طارق عبدالتواب با JXN Water گفت: و اگر مردم به آنها می گویند که نیایند این بودجه را دریافت کنند، ضرری جدی برای ساکنان جکسون، می سی سی پی است.

مقامات JXN Water گفتند که بودجه ارائه شده نیازی به بازپرداخت ندارد.

مشتریان می توانند به صورت آنلاین در peoplesreliefcampaign.com ثبت نام کنند، با شماره 601-374-5787 تماس بگیرند یا شخصاً در اداره تجارت آب و فاضلاب در 1000 Metrocenter Mall تماس بگیرند.

[ad_2]

Leave a reply