ناکس، بازیکن فوتبال FIU، برادر بیلز تی ای، در 22 سالگی درگذشت

[ad_1]

میامی (AP) – دانشگاه روز پنجشنبه اعلام کرد، لوک ناکس، بازیکن فوتبال FIU، که قبل از پیوستن به پانترز در 23 بازی در می سی سی پی حضور داشت و برادر داوسون ناکس با فالو بیلز بود، درگذشت.

مقامات مدرسه گفتند که لوک ناکس عصر چهارشنبه درگذشت. علت فاش نشد، اگرچه دانشگاه گفت که پلیس به بازی نادرست مشکوک نیست.

ناکس که بازرگانی خوانده بود، 22 ساله بود.

مایک مک اینتایر، مربی FIU در شبکه های اجتماعی نوشت: «کلمات نمی توانند غم و اندوه قلبی را که به خاطر درگذشت هم تیمی و دوستمان، لوک ناکس احساس می کنیم، بیان کنند. من افتخار مربیگری لوک را در Ole Miss و FIU داشتم. اشتیاق او به فوتبال، عشق واقعی او به خانواده و هم تیمی هایش چیزی است که همیشه به یاد خواهم داشت.”

به بازیکنان FIU در اواخر چهارشنبه در مورد مرگ ناکس گفته شد. تمرین روز پنج شنبه لغو شد و مشاوران غمگین برای ملاقات با تیم و سایر اعضای جامعه دانشگاه وارد شدند.

گونار هولمبرگ، مدافع FIU، روز پنجشنبه در پستی در رسانه‌های اجتماعی نوشت: “شما عشق زیادی به زندگی و بازی فوتبال داشتید.” توضیح نده که چگونه دلتنگت می شود.”

داوسون ناکس، برادر بزرگتر لوک ناکس، وارد چهارمین فصل خود با سریال Bills می شود.

شان مک درموت، مربی بوفالو، پنجشنبه قبل از تمرین گفت: “قلب ما در این مدت برای داوسون و خانواده اش است.” ما او را دوست داریم و از او حمایت می کنیم.”

داوسون ناکس برای تمرین بیلز در زمین حضور نداشت.

لوک ناکس، که اهل برنت‌وود، تنسی بود، در ابتدا در تیم‌های ویژه بازی می‌کرد و در چهار فصل حضورش در آنجا ۱۱ تکل داشت. او در سال 2021 به بازی های فشرده تغییر مکان داد، اگرچه در این فصل به عنوان یک مدافع خط در فهرست FIU ظاهر شد.

مک اینتایر در زمان ناکس با شورشیان، هماهنگ کننده دفاعی در Ole Miss بود. مک اینتایر در اولین فصل حضورش در FIU است.

مک اینتایر گفت: “او روش خاصی برای ایجاد احساس راحتی و اعتماد به همه اطرافیانش داشت.” “خانواده لوک برای من خاص هستند و آنها در این دوران سخت همیشه در قلب من و در دعاهای من خواهند بود.”

FIU فصل خود را در سپتامبر افتتاح می کند. 1 مقابل برایانت

___

بیشتر فوتبال کالج AP: و



[ad_2]

Leave a reply