ناظر: وجوه ARPA را نمی توان برای افزایش حقوق استفاده کرد

[ad_1]

کانتی هیندز، خانم. (WJTV) – یکی از سرپرستان کانتی هیندز که به افزایش دستمزد کارکنان بخش عمومی رای منفی داد، درباره اینکه چرا این افزایش ها در حال حاضر از نظر مالی امکان پذیر نیست، صحبت کرد.

کردل کالهون، رئیس هیئت ناظران شهرستان هیندز، به افزایش دستمزد رای منفی داد. او گفت که شهرستان از شکایات فراوان کارکنان مختلف در مورد غرامت آگاه است، اما این اولویت اول شهرستان نیست.

کالهون اصرار داشت که بودجه قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) نمی تواند برای افزایش حقوق ماهیانه 300 دلار به شرکت های عمومی استفاده شود، زیرا این کار شرایط بودجه را نقض می کند و همچنین باعث عدم تعادل در بودجه جاری شهرستان می شود.

او افزود که شهرستان از بودجه فدرال ARPA برای ارائه یک بار پرداخت حق بیمه برای کارگران ضروری شهرستان Hinds در طول همه گیری استفاده کرد. بقیه پول برای پروژه های دیگر از جمله تعمیر سیستم آب در حال فروپاشی جکسون تخصیص می یابد.

“ما در تلاش هستیم تا برخی از مشکلات جدی را در شهر جکسون کاهش دهیم. ما می دانیم که افزایش حقوق یک مشکل جدی است، اما مشکلات جدی تری نیز داریم. و قوانین می گویند، من در مورد قوانین ARPA صحبت می کنم. کالهون اظهار داشت: “شما نمی توانید برای کارمندان افزایش حقوق بدهید و بنابراین، ما نمی توانیم از بودجه ARPA برای افزایش حقوق کارمندان استفاده کنیم.”

ناظر گفت که شهرستان در حال پیش بینی بودجه بیشتری خارج از ARPA در سال جاری است. هنگامی که این پول در دسترس قرار گرفت، آنها بودجه را برای احتمال افزایش حقوق بازبینی می کنند.

ناظر رابرت گراهام گفت که می توان از بودجه ARPA برای افزایش حقوق استفاده کرد، اما آنها باید با زبان قانونی خلاق باشند تا این کار را انجام دهند.

[ad_2]

Leave a reply