ناظران کانتی هیندز بر سر بودجه برای کمک به جکسون اختلاف نظر دارند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یکی از سرپرستان کانتی هیندز گفت که نگران است که بودجه این شهرستان به درستی برای تعمیر زیرساخت های آب ناکارآمد جکسون استفاده نشود.

ناظر دیوید آرچی، ناحیه 2، گفت که با دادن مستقیم پول به شهر مخالف است. وی گفت که استان باید نظارت خود را بر نحوه مصرف این پول حفظ کند.

“نماینده کنگره تامپسون گفته است که شهر برنامه ای ندارد. فرماندار گفته است که شهر برنامه ای ندارد. پس چرا شهرستان هیندز که امروز به آن رای منفی دادم، علیه شهروندان جکسون رای نمی دهد؟ تمام کمک های مورد نیاز را به آنها بدهید. من می خواستم کار را انجام دهیم. می خواستم ما مسئول باشیم. شهرستان هیندز مسئولیت آن 6 میلیون دلار را دارد و اطمینان حاصل می کند که کار انجام شده است. شهر جکسون نیز دریافت کرد. بسیاری از مشکلات مختلف دیگر و بسیاری از مسائل مختلف دیگر. من حتی نمی دانم که آیا آنها می دانند که آیا 6 میلیون دلار حتی در راه است یا نه.”

این شهرستان 6 میلیون دلار در قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) بودجه برای پروژه زیرساخت آب جکسون جنوبی تعیین کرده است. با این حال، رهبران شهرستان گفتند که شهر هرگز یک برنامه روشن و مختصر در مورد نحوه خرج کردن پول ارائه نکرده است.

قطعنامه دقیقاً به این موضوع اشاره می‌کند. این قطعنامه دقیقاً بیان می‌کند که شهر با بودجه‌ها چه کار می‌کند و قرار است چگونه از آن استفاده شود. و بنابراین وقتی این کار انجام شد، آن‌طور که وکیل توصیه کرد، پول پرداخت نمی‌شود. به دست شهر تا زمانی که آنها برای ما فاکتور ندهند و کار انجام شده است. بنابراین، روند بررسی در آنجا درگیر است.” سرپرست Vern O. Gavin، منطقه 4 گفت.

به گفته آرچی، او برای کمک به شهر و شهروندان جکسون در کشتی است. او گفت که هیئت مدیره باید در مورد نحوه برنامه ریزی خود شفاف باشد.

[ad_2]

Leave a reply