ناحیه مدرسه شهرستان هیندز سرپرست جدید استخدام می کند

[ad_1]

شهرستان هندز، خانم. (WJTV) – یک سرپرست جدید برای ناحیه مدرسه شهرستان هیندز (HCSD) وجود دارد.

مقامات اعلام کردند که رابرت ال. سندرز، دکترا، که دستیار ناظر منطقه است، به عنوان سرپرست جدید معرفی شده است. هیئت مدیره پس از محدود کردن فهرست از 11 نامزد، سندرز را انتخاب کرد.

دکتر لیندا لاوز، رئیس هیئت مدیره منطقه مدرسه شهرستان هیندز گفت: «هیات امنای ناحیه مدرسه شهرستان هیندز از اعلام و استقبال از دکتر رابرت سندرز به عنوان سرپرست جدید ما بسیار هیجان زده است. ما معتقدیم که دکتر سندرز موقعیت خوبی برای ادامه صعود این رشته به سوی تعالی دارد. خانواده HCSD مفتخر است که بگوید ما آماده‌ایم گام بعدی را در این سفر برداریم تا دانش‌آموزان خود را برای آمادگی برای کالج و شغل آموزش دهیم.»

سندرز 23 سال تجربه در آموزش دارد. او به عنوان معلم، معاون و مدیر کار کرده است. او همچنین به عنوان دستیار سرپرست در ناحیه مدرسه شهرستان سیمپسون خدمت کرد.

سندرز گفت: «من از انتخاب شدن به عنوان سرپرست جدید ناحیه مدرسه کانتی هیندز هیجان زده هستم. «خدا را شاکرم که در این مدت به قدم هایم دستور داد و مرا به این نقطه راهنمایی کرد. من همچنین از حمایت و رای اعتماد هیئت مدرسه شهرستان هیندز سپاسگزار هستم، زیرا ما این وظیفه عظیم را برای انتقال منطقه خود از خوب به عالی آغاز می کنیم.”

سندرز در 1 ژوئیه 2023 سمت رهبری خود را به عنوان سرپرست HCSD به عهده خواهد گرفت.

[ad_2]

Leave a reply