می سی سی پی: 4 کرسی مجلس در رای گیری، 1 کرسی بدون رئیس

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – می سی سی پی در حال انتخاب یک عضو جدید مجلس نمایندگان ایالات متحده است زیرا یک رئیس جمهوری خواه شش دوره در انتخابات مقدماتی ژوئن در بحبوحه اتهامات نادرست هزینه در مبارزات انتخاباتی قبلی شکست خورد.

سه رئیس دیگر این ایالت هر کدام با یک رقیب روبرو هستند.

کرسی باز در ناحیه چهارم جنوبی است که مایک ایزل جمهوری خواه، جانی دوپری دموکرات و آلدن پاتریک جانسون از آزادیخواهان در رای گیری حضور دارند.

دوپری شهردار سابق هاتسبورگ است و نامزد دموکرات ها برای فرمانداری سال 2011 بود. ایزل کلانتر شهرستان جکسون ساحلی است و ریپ را شکست داد. استیون پالازو برای نامزدی GOP. ایزل از پالازو به دلیل رای دادن به نیابت انتقاد کرد – شخصا برای رای دادن در مجلس حاضر نشد اما به عضو دیگری اجازه داد به جای او رای دهد.

دفتر اخلاق کنگره در سال 2021 اعلام کرد که “دلایل قابل توجهی برای این باور پیدا کرده است که” پالازو با خرج نکردن بودجه مبارزات انتخاباتی، احسان به برادرش و استخدام کارکنان برای انجام وظایف سیاسی و شخصی از مقام خود سوء استفاده کرده است. سخنگوی او در آن زمان، کولین کندی، گفت که تحقیقات بر اساس “ادعاهای نادرست” با انگیزه های سیاسی صورت گرفته است.

منطقه 1

نماینده جمهوری خواه ترنت کلی یک دادستان سابق منطقه است که در انتخابات ویژه سال 2015 در ناحیه 1 شمال می سی سی پی پیروز شد. او در انتخابات مقدماتی مورد حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار گرفت.

کلی با دایان بلک دموکرات، صاحب کسب و کاری که می گوید می خواهد دسترسی به مراقبت های بهداشتی را گسترش دهد و با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند، روبرو می شود.

ناحیه 2

نماینده دموکرات بنی تامپسون رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان است و تحقیقات مجلس نمایندگان در ژانویه را رهبری کرده است. 6، 2021، حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده. او از زمان پیروزی در انتخابات ویژه در سال 1993 در ناحیه دوم ایالت می سی سی پی در این سمت بوده است.

تامپسون با همان جمهوری‌خواه‌ای که در سال 2020 شکست داد، یعنی برایان فلاورز، کهنه‌کار نظامی، روبرو می‌شود که امسال می‌گوید تامپسون «در تلاش است تا میهن‌پرستان آمریکایی را بترساند». 6 تحقیق.

منطقه 3

نماینده جمهوری خواه مایکل گست همچنین یک دادستان منطقه بود و در سال 2018 کرسی ناحیه 3 می سی سی پی مرکزی را به دست آورد. او در مخالفت با حقوق سقط جنین و حمایت از امنیت مرزها مبارزاتی را انجام داده است.

مهمان با شوواسکی یانگ دموکرات، کهنه سرباز نظامی که برای حمایت از حقوق سقط جنین و حمایت از مدیکر و تامین اجتماعی مبارزه کرده است، روبرو می شود.

نتایج به‌زودی پس از بسته شدن نظرسنجی‌ها در ساعت 7 بعد از ظهر اعلام می‌شوند.

[ad_2]

Leave a reply