می سی سی پی یکی از پنج ایالت برتر برای تلفات عابران پیاده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران وزارت حمل و نقل می سی سی پی (MDOT) گفتند می سی سی پی یکی از پنج ایالت برتر در تلفات عابران پیاده است.

به گفته مقامات MDOT، نه تنها تلفات عابران پیاده رایج است، بلکه از سال 2019 تا 2020 افزایش 4 درصدی داشته است، به طوری که روزانه نزدیک به 18 نفر در ایالات متحده با یک وسیله نقلیه برخورد می کنند.

مایکل فلود، افسر اطلاعات عمومی MDOT گفت که می سی سی پی سومین میزان مرگ و میر عابران پیاده در هر 100000 نفر است.

بنابراین بسیاری از این اتفاقات در شب و، می دانید، در هنگام دید کم رخ می دهد. آنها در همه جاده ها، جاده های بین ایالتی و محلی اتفاق می افتند. بنابراین این موضوعی است که همه ما باید مراقب آن باشیم، فرقی نمی‌کند در چه جاده‌ای هستید، چه آزادراه باشد یا یک خیابان کوچک شهری، شما می‌دانید که عابران پیاده هستند و همه ما باید هوشیار باشیم، و عابران پیاده باید مراقب باشند. فلید گفت، شما نیز مراقب باشید.

او گفت که برخی از دلایل رایج این امر پرت شدن حواس رانندگان توسط تلفن همراه یا غذا خوردن است. وی افزود: عابران پیاده هرگز نباید با پای پیاده از مسیرهای بین ایالتی عبور کنند زیرا محیط خطرناکی است.

اگر بتوان از آن جلوگیری کرد، امیدوارم هیچ راننده ای با آنها برخورد نکند. اما اگر یک عابر پیاده در حال عبور است، فقط از جلوی ماشین ها بپرید، ماشین ها وقتی در مسیری هستند که اتفاق می افتد نمی توانند متوقف شوند. حداکثر سرعت 60، 70 مایل در ساعت است. آنها فقط نمی توانند متوقف شوند زیرا از پشت به آنها حمله خواهد شد. و متأسفانه آنها باید از راه دیگری بروند و گاهی اوقات ممکن است عابر پیاده ضربه بخورد.”

مقامات MDOT می گویند فردی که با وسیله نقلیه 20 مایل در ساعت برخورد می کند، 90 درصد درصد زنده ماندن دارد، در مقابل نرخ زنده ماندن 10 درصد اگر راننده با سرعت 40 مایل در ساعت حرکت می کند.

«اگر در هر خیابان یا جاده ای سفر می کنید، در صورت وجود از پیاده رو استفاده کنید. و اگر یکی وجود ندارد، مهم است که با ترافیک روبرو شوید. و اگر این کار را انجام می دهید، مهم است که با رانندگان ارتباط چشمی برقرار کنید و فقط با اقدامات خود قابل پیش بینی باشید.”

[ad_2]

Leave a reply