می سی سی پی دستاوردهای خواندن کلاس چهارم NAEP را حفظ می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران وزارت آموزش می سی سی پی (MDE) اعلام کردند که ایالت در خواندن کلاس چهارم در ارزیابی ملی پیشرفت آموزشی (NAEP) در سال 2022 پیشرفت کرده است، در حالی که نمرات در سطح ملی در هر چهار موضوع و کلاس NAEP کاهش یافته است.

طبق MDE، نتایج سال 2022 نشان می‌دهد که دانش‌آموزان کلاس چهارم می‌سی‌سی‌پی در هر دو بخش خواندن و ریاضی، میانگین ملی را کسب کرده‌اند. دانش آموزان کلاس چهارم ایالت نسبت به همسالان خود در سطح ملی و جنوبی نمرات بالاتری در خواندن و ریاضی کسب کردند.

با حسن نیت: MDE

دکتر می‌گوید: «نمرات NAEP 2022 انعطاف‌پذیری دانش‌آموزان می‌سی‌سی‌پی و توانایی مربیان می‌سی‌سی‌پی در ارائه آموزش با کیفیت بالا را علی‌رغم چالش‌های همه‌گیری نشان می‌دهد.» کیم بنتون، سرپرست آموزش و پرورش، موقت. “در حالی که نمرات ایالت ما دلگرم کننده است، آنها همچنین بر نیاز به فشار به جلو برای اطمینان از دستیابی دانش آموزان به مهارت تاکید می کنند. به ویژه، ما کارهای بیشتری در خواندن و ریاضی پایه هشتم داریم تا عملکرد دانش‌آموزان را به میانگین کشوری برسانیم و سپس به بهبود ادامه دهیم.»

با حسن نیت: MDE

در کلاس هشتم، نمرات می سی سی پی سه امتیاز در خواندن و هشت امتیاز در ریاضی کاهش یافت که با کاهش در سطح ملی در هر دو درس مطابقت دارد. دانش‌آموزان کلاس چهارم می‌سی‌سی‌پی در ریاضی هفت امتیاز کاهش دادند که از نظر آماری معادل افت پنج امتیازی در سطح ملی است.

[ad_2]

0 comments to می سی سی پی دستاوردهای خواندن کلاس چهارم NAEP را حفظ می کند

Leave a reply