می سی سی پی در طول تعطیلات شاهد افزایش موارد COVID-19 است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – موارد ابتلا به ویروس کرونا در می سی سی پی در تعطیلات منتهی به سال جدید افزایش یافت.

دکتر. تیموتی کویین از مراقبت های بهداشتی کوین در ریجلند گفت از روز شکرگزاری افزایش موارد COVID-19 وجود داشته است. با جمع شدن خانواده و دوستان اخیراً، احتمال انتقال یک ویروس تنفسی وجود دارد.

“هر روز افرادی با علائم عفونت دستگاه تنفسی فوقانی وارد می شوند. ما آنها را برای کووید آزمایش می کنیم. آزمایش آنفولانزا می دهیم. ما برای استرپتوکوک آزمایش می کنیم و برای RSV آزمایش می کنیم. می‌توانم بگویم در چهار ماه گذشته، موارد مثبت زیادی از همه چیز دریافت کرده‌ایم. با افزایش فراوانی افرادی که در ماه گذشته آزمایش آنفولانزا و کووید مثبت شده است، بنابراین قطعاً به یک عفونت رایج تبدیل شده است.

دکتر. اندرو کلارک، مالک داروخانه نورث تاون، گفت که کووید-19 بیش از دو سال است که وجود دارد و او انتظار ندارد به این زودی ها از بین برود. افراد مسن، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن یا کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند باید از ماسک استفاده کنند زیرا آسیب‌پذیرتر هستند.

“اگر فکر می کنید مریض هستید، تب، کمردرد یا هر یک از این علائم دارید، مطمئن شوید که در اسرع وقت با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود تماس بگیرید. حتما با داروخانه خود تماس بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا علائم را برطرف کنید. کانتر یا هر آنتی ویال دیگری که در اینجا داریم.”

کوین گفت تقویت کننده های ویروس کرونا بسیار موثر هستند. اگر واکسینه نشده اید، او گفت که باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه خود تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply