می سی سی پی خود را برای انتخابات میان دوره ای هفته آینده آماده می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – انتخابات میان دوره ای تنها یک هفته دیگر باقی مانده است و کل کشور خود را برای رقابت های بسیار رقابتی آماده می کنند. برای مقامات انتخاباتی می سی سی پی، تمرکز اصلی پیش از انتخابات میان دوره ای امسال، امنیت بوده است.

ایوان هورتون، کمیسر انتخابات ناحیه 4 هیندز، گفت: “ما تمام کارهایی را که فکر می کنیم می توانیم انجام دهیم، انجام داده ایم. ما کارکنان نظرسنجی را آموزش داده ایم.” آنها در مورد وسایل الکترونیکی مرتبط با رای دادن بیشتر از آنچه که گفته اند می دانند.

مایکل واتسون، وزیر امور خارجه، گفت: “ما یک صورتحساب بهداشتی برای امنیت سایبری خود در اینجا در دفتر وزیر امور خارجه دریافت کردیم تا اطلاعات شما ایمن باشد. من مطمئن هستم که سیستم های انتخاباتی شهر آماده کار هستند.”

در حالی که رهبران تمام تلاش خود را برای اطمینان از یکپارچگی انتخابات انجام داده اند، واتسون از رای دهندگان می خواهد که اگر چیزی غیرعادی دیدند، چیزی بگویند.

واتسون گفت: “اگر چیزی را دیدید که به نظر می‌رسد می‌دانید، کاملاً درست به نظر نمی‌رسد، لطفاً با ما تماس بگیرید. با ما تماس بگیرید ساحل با کمیسر تماس بگیرید. با مجری قانون محلی تماس بگیرید. مطمئن شوید که ما از آن چیزها آگاه هستیم.”

رای گیری غیرحضوری اکنون تا شنبه در دفتر کارمند محل شما به صورت زنده است. از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر تا جمعه و شنبه بین ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر می توان رای داد.

نامه در برگه های رای باید در روز انتخابات مهر پست شود و ظرف پنج روز کاری دریافت شود. برای کسانی که قصد دارند شخصاً در روز سه شنبه 8 نوامبر رای دهند، نظرسنجی از ساعت 7:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر باز خواهد بود، باید شناسه عکس را به صندوق های رای بیاورند.

هر کسی که سوالی دارد می‌تواند با شماره تلفن 6786-829-800-1 تماس بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply