می سی سی پی برای برگزاری هفته آمادگی طوفان 2023 آماده می شود

[ad_1]

پرل، خانم (WJTV) – فرماندار تیت ریوز (R-Miss) 30 آوریل تا 6 می 2023 را به عنوان هفته آمادگی برای طوفان برای ایالت می سی سی پی اعلام کرده است.

آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) از همسایگان خواست تا برای فصل طوفان 2023 اقیانوس اطلس آماده شوند.

در سال گذشته 14 طوفان به نام رخ داد که 8 مورد از آنها به طوفان تبدیل شدند که دو مورد از آنها به طوفان بزرگ تبدیل شدند. می سی سی پی در حال بهبودی از طوفان آیدا است که در سال 2021 رخ داد و بیش از 30 میلیون دلار خسارت به بار آورد.

ریوز گفت: «در طول چند سال گذشته، ایالت ما با طوفان، گردباد، سیل و غیره مواجه بوده است. «بسیار مهم است که قبل از شروع هوای بد برنامه داشته باشید. این می تواند در محافظت از شما و خانواده شما تفاوت ایجاد کند. امیدوارم هفته آمادگی در برابر طوفان بتواند به افزایش آگاهی در مورد فصل طوفان های آینده کمک کند و مردم می سی سی پی را تشویق کند تا اقدامات لازم را برای آمادگی انجام دهند.”

برای آماده شدن منتظر طوفان یا طوفان گرمسیری نباشید تا به خلیج مکزیک برسد. استیون مک کرانی، مدیر اجرایی MEMA، گفت: اکنون با آماده سازی از خانواده خود محافظت کنید. «اگرچه ایالت آماده پاسخگویی به طوفان است، 72 ساعت اول در اختیار شماست. این بدان معناست که برای هر یک از اعضای خانواده به حداقل ۷۲ ساعت آب و غذا نیاز دارید. امروز وقت بگذارید تا خود و خانواده تان را برای یک طوفان آماده کنید.”

علی جاسپر، مسئول اطلاعات عمومی MEMA، گفت که این آژانس هر سال میزبان هفته آمادگی است تا مردم را در مورد فصل آموزش دهد و نکاتی را در مورد نحوه ایمن ماندن ارائه دهد.

جاسپر گفت: “ما فقط می خواهیم مردم به خوبی آموزش ببینند و بدانند چه کاری باید انجام دهند.” با توجه به اینکه می سی سی پی طوفان های شدیدی را پشت سر گذاشته است، این برای ما بسیار مهم است.

هر خانواده ای در می سی سی پی باید یک کیت تامین بلایای طبیعی با وسایل ضروری مانند آب، غذای فاسد نشدنی، چراغ قوه، باتری و غیره داشته باشد. برای دانلود نسخه ای از چک لیست تامین فاجعه، اینجا را کلیک کنید.

MEMA صاحبان خانه را تشویق کرد تا قبل از فصل طوفان یک بررسی بیمه انجام دهند. اگر خانه در منطقه خطر سیل خاص قرار دارد، صاحبان خانه باید بیمه سیل نیز خریداری کنند.

MEMA پیام‌های کلیدی، حقایق و راه‌های آماده‌سازی را در رسانه‌های اجتماعی ما در هر روز هفته آمادگی در برابر طوفان برجسته می‌کند. در اینجا موضوعات اصلی برای هر روز آمده است:

  • 30 آوریل 2023 – خطر خود را بشناسید: باد و آب
  • 1 مه 2023 – قبل از فصل طوفان آماده شوید
  • 2 مه 2023 – در مورد پیش بینی اطلاعات کسب کنید
  • 3 مه 2023 – هنگامی که طوفان تهدید می کند حرکت کنید
  • 4 مه 2023 – در طول طوفان ایمن بمانید
  • 5 مه 2023 – پس از طوفان مراقب باشید
  • 6 مه 2023 – امروز عمل کنید

فصل رسمی طوفان اقیانوس اطلس از 1 ژوئن 2023 تا 30 نوامبر 2023 است.

[ad_2]

Leave a reply