موارد COVID-19 دوباره در می سی سی پی در حال افزایش است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – موارد COVID-19 بار دیگر در می سی سی پی در حال افزایش است. این ایالت از ماه مه شاهد افزایش مداوم موارد بوده است.

داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) نشان می‌دهد که می‌سی‌سی‌پی در هفته گذشته با بیش از 10000 مورد جدید در رتبه هفتم کشور از نظر عفونت‌های جدید گزارش شده است.

می سی سی پی در حال حاضر دارای نرخ مثبت 25 درصدی است و 22 شهرستان در حال حاضر در معرض خطر بالای انتقال هستند، از جمله شهرستان های رنکین، مدیسون و سیمپسون. این ایالت همچنین شاهد افزایش بستری شدن در بیمارستان COVID-19 است.

اداره بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) گزارش داد که 200 نفر در روز دوشنبه به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری شدند که 33 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

در همین حال، این ایالت همچنان یکی از پایین ترین نرخ های واکسیناسیون را در ایالات متحده دارد و تنها 52 درصد از جمعیت واجد شرایط به طور کامل واکسینه شده اند. پزشکان از مردم می خواهند قبل از موج بعدی ویروس احتیاط کنند.

ما از طوفان بیرون نیامده‌ایم. پوشیدن ماسک ایده بدی نیست، به‌خصوص اگر فردی آسیب‌پذیر، فردی مسن، با شرایط پزشکی مزمن هستید. من قطعاً شما را به پوشیدن ماسک و ادامه فعالیت‌های اجتماعی تشویق می‌کنم. در صورت لزوم فاصله بگیرید. اما همچنین اگر واکسن نزده اید، واکسن بزنید. تیموتی کوین، از مراقبت های بهداشتی کوین در ریدلند.

[ad_2]

Leave a reply