مواد آزمایش فنتانیل در می سی سی پی قانونی می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – می سی سی پی موادی را که به افراد اجازه می دهد مواد مخدر غیرقانونی را آزمایش کنند تا ببینند آیا با فنتانیل، یک مسکن بسیار قوی مواد افیونی مصنوعی، آغشته شده اند، جرم زدایی خواهد کرد.

فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز لایحه 722 مجلس نمایندگان را روز دوشنبه امضا کرد و در اول جولای به قانون تبدیل شد.

ریوز در توییتر نوشت: «این یک واقعیت غم انگیز است که مصرف بیش از حد فنتانیل به دلیل باز بودن مرزها به شدت افزایش می یابد. این لایحه به نجات جان انسان ها کمک می کند.»

فنتانیل غیرقانونی نیست و در بیمارستان‌های سراسر کشور استفاده می‌شود، اما به طور گسترده‌ای به داروهای غیرقانونی فروخته شده در خیابان اضافه می‌شود و هر ساله عامل مرگ حدود 70000 مواد افیونی در ایالات متحده است. گزارشی در سال گذشته توسط یک هیئت فدرال دو حزبی نشان داد که فنتانیل و داروهای مشابه عمدتاً در آزمایشگاه‌های مکزیک از مواد شیمیایی که عمدتاً از چین تهیه می‌شوند ساخته می‌شوند.

ارائه نوارهای آزمایش به افراد بخشی از یک استراتژی کاهش آسیب است که محصولات مناسبی را برای جلوگیری از مصرف بیش از حد تصادفی به مصرف کنندگان مواد مخدر می دهد. اگر کسی قصد مصرف یک داروی غیرقانونی را دارد، می‌تواند یک نوار آزمایش را در بقایای داروی محلول در آب فرو کند. با اطلاعات حاصل از آزمایش، فرد می تواند اقداماتی را برای کاهش خطر مرگ در اثر مصرف بیش از حد انجام دهد.

لایحه می سی سی پی برای جرم زدایی مواد آزمایش فنتانیل با حمایت گسترده دو حزب با 117 رای موافق در مقابل 3 در مجلس و 50 بر 0 در مجلس سنا تصویب شد.

کریس بل، نماینده دموکرات جکسون، که حامی این لایحه بود، به روزنامه Northeast Mississippi Daily Journal گفت که سفرهای آزمایش فنتانیل یک اقدام ایمنی مشابه کمربند ایمنی در وسایل نقلیه است.

بل گفت: «کمربندهای ایمنی رانندگی بد را تشویق نمی‌کنند، اما برای محافظت از ما در صورت اشتباه وجود دارند.»

قانون فعلی می سی سی پی، محصولات تست فنتانیل، مانند نوارهای تست و دستمال های تست، “وسایل مصرف مواد مخدر” را در نظر می گیرد و هر کسی که به داشتن این محصولات محکوم شود ممکن است تا شش ماه زندانی شود.

[ad_2]

Leave a reply