مهمان v. Cassidy: Adtack آگهی واکنش را در دور دوم منطقه 3 نشان می دهد

[ad_1]

شهرستان رنکین، خانم. (WJTV) – دور دوم در 28 ژوئن بین دو کشور برگزار می شود. مایکل مهمان و مایکل کسیدی در حال گرم شدن هستند.

در آخرین تلاش نامزدها برای “غیر محافظه کار” یکدیگر، مهمان یک تبلیغ حمله با عنوان “حقیقت” منتشر کرد.

در این آگهی ذکر شد که چگونه کسیدی بومی می سی سی پی نیست. همچنین وضعیت او را به عنوان یک خلبان ذخیره نیروی دریایی نشان می دهد، و این رویداد کسیدی را یک قالیباف می نامد.

به گفته کسیدی، وضعیت او به عنوان بخشی از دو تحقیق نیروی دریایی برای بررسی اینکه آیا او قانون وزارت دفاع را در رابطه با فعالیت سیاسی به عنوان یک سرباز ذخیره نقض کرده است یا خیر، به دست آمد.

این تحقیقات پس از آن آغاز شد که کسیدی یک ویدئوی تبلیغاتی را در مورد آنچه که او ادعا می کند یک میدان هوایی غیرنظامی است، نه یک پایگاه دریایی، فیلمبرداری کرد. وی گفت: تحقیقات به پایان رسیده است.

تحقیق دوم نیز به نتیجه رسید. این در مورد این بود که آیا کسیدی “تعهد کلی به اصول فرصت برابر نیروی دریایی” دارد یا خیر. این پس از آن صورت می گیرد که بازرسان نیروی دریایی از نظرات مربوط به عدالت و درج در وب سایت او مطلع شدند.

کسیدی به دیدگاه های محافظه کارانه خود به عنوان مبنایی برای پایه گذاری اشاره کرد.

او به ادعاهای گست در فیس بوک پاسخ داد و اشاره کرد که نیروی دریایی “عقب نشینی کرد” و او از دو هفته پیش دوباره پرواز را آغاز کرد.

مهمان همچنین وب سایتی با عنوان «مایکل کسیدی واقعی» منتشر کرد و توضیح داد که چگونه «هیچ محافظه‌کاری» درباره کسیدی وجود ندارد.

این اولین بار نیست که این دو رقیب سیاسی به یکدیگر ضربه می زنند. کسیدی به سرعت رای مهمان به نفع HR 3233 را محکوم کرد که به یک کمیسیون دو حزبی اجازه داد تا در ژانویه بررسی کند. 6 حمله به ساختمان کنگره آمریکا مهمان یکی از 35 جمهوری خواه بود که به کمیسیون رای دادند.

اخیرا، کسیدی و مهمان هر دو در جلسه GOP شهرستان Oktibbeha بودند. کسیدی در فیس بوک، مهمان را به یک مناظره دعوت کرد. مهمان پاسخی نداده است

[ad_2]

Leave a reply