مهمان کنگره از لایحه فدرال سقط جنین حمایت می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – نماینده کنگره، مایکل گست (R-Miss.) از لایحه ممنوعیت سقط جنین فدرال حمایت کرده است که تمام سقط جنین را به محض تشخیص ضربان قلب جنین ممنوع می کند.

قانون محافظت از ضربان قلب بسیاری از قوانین ایالتی در مورد سقط جنین را مختل می کند و با اظهارات گذشته نماینده کنگره در مورد این موضوع مطابقت ندارد.

مهمان گفت: “امروز در حمایت از زندگی جنین و حمایت از قوانین حامی زندگی مانند قانون محافظت از ضربان قلب قیام می کنم.”

حمایت مشترک او از این ممنوعیت سقط جنین فدرال یک انحراف کامل از اظهارات قبلی او در مورد این موضوع است.

مهمان در 22 ژوئن و 26 مه در میسی سیپی اینسایت خبری WJTV 12 نمایش داده شد، جایی که او دو بار موضع خود را برای سقط جنین بیان کرد.

مهمان گفت: “من معتقدم که این موضوع حقوق یک ایالت است.” “من فکر می کنم قانون واضح بود که دولت فدرال باید به هر ایالت اجازه دهد تا بتواند قوانین خود را در مورد حفاظت از جان وضع کند. این باید یک موضوع ایالتی باشد. ما باید این را به ایالت ها بفرستیم، و ایالت ها باید این کار را انجام دهند. می توانند قوانینی را وضع کنند که احساس می کنند برای محافظت از زندگی ضروری است.”

استثنا برای تجاوز جنسی و زنای با محارم، موردی است که مهمان معتقد است در مورد سقط جنین باید رعایت شود. استثنائات تجاوز جنسی یا زنای با محارم در این لایحه گنجانده نشده است.

“اگر این یک مورد تجاوز جنسی، زنای با محارم باشد، من فکر می کنم همه این موارد استثنا هستند که در آن افراد باید توانایی دریافت سقط جنین را داشته باشند. اما این چیزی است که من شخصاً از قانونگذار می خواهم که آن را به عنوان یکی از معافیت های بالقوه ذکر کند. به یک مادر اجازه دهید بتواند به دنبال سقط جنین باشد.”

تنها استثناء این است که جان مادر در خطر باشد. این لایحه همچنین شامل جریمه نقدی و تا پنج سال زندان برای پزشکانی است که بدون بررسی ضربان قلب جنین سقط جنین انجام می دهند.

ائتلاف دسترسی سقط جنین می سی سی پی در پاسخ به این قانون پیشنهادی بیانیه ای منتشر کرد.

در حالی که نماینده مهمان کنگره در مورد اینکه آیا ایالت ها یا دولت فدرال باید قوانینی در مورد سقط جنین وضع کنند یا خیر، می سی سی پی گفته اند که این نباید هیچ کدام باشد و ما باید مسئول آینده خود باشیم.

ائتلاف دسترسی به سقط جنین می سی سی پی

WJTV 12 News به مهمان رسید. به گفته تیم او، نماینده کنگره موضع خود را در مورد سقط جنین تغییر نداده است.

[ad_2]

Leave a reply