مقامات هشدار می دهند که کلاهبردارانی که حساب های اسنپ را از همه مزایا خارج می کنند

[ad_1]

(NEXSTAR) – مقامات در چندین ایالت ایالات متحده نسبت به افزایش کلاهبرداری هایی که ذینفعان اسنپ را بدون پول در حساب خود و راهی دیگر برای خرید مواد غذایی باقی می گذارد، هشدار می دهند.

یک مادر در اوکلاهاما تا زمانی که سعی نکرد یک نوشیدنی 1 دلاری بخرد متوجه قربانی شدنش نشد. KFOR Nexstar گزارش داد که کارت EBT او به دلیل “کمبود بودجه” رد شد. او بعداً متوجه شد که شخصی تمام 462 دلار را در بازاری در بروکلین، نیویورک خرج کرده است.

یک پدر مجرد هشت فرزند، او نیز در اوکلاهاما، اخیراً 800 دلار از حسابش به سرقت رفته است. “من آن حمایت اضافی ندارم. نمی توانم با مادرم تماس بگیرم. نمی توانم با خواهرم تماس بگیرم. [they] ویلیام هاسل به KFOR گفت.

مقامات ایالتی “بیش از 100 کاربر اسنپ اوکلاهاما” تحت تأثیر حملات اسکیمینگ کارت قرار گرفته اند. بر اساس گزارش WPIX، ده‌ها خانواده در نیویورک نیز قربانی شده‌اند. پنسیلوانیا همچنین ماه گذشته به ساکنان درباره فعالیت کلاهبرداری هشدار داد.

اسنپ ​​مخفف عبارت Supplemental Nutrition Assistance Program است و قبلاً Food Stamp Program نامیده می شد. به نظر می رسد که کلاهبرداران وجوه را به دو طریق هدف قرار می دهند: کلاهبرداری و متن. Skimming اساساً اطلاعات پرداخت شخص را از کارتخوانی که دستکاری شده است می‌دزدد. به گفته مقامات، استراتژی دیگر هدف قرار دادن افراد با متون جعلی است که می گویند مشکلاتی در مورد حساب اسنپ گیرنده وجود دارد و آنها را متقاعد می کند که پین ​​خود را تحویل دهند.

خدمات غذا و تغذیه USDA در ماه اکتبر یک هشدار کلاهبرداری صادر کرد و گفت که سارقان به طور فزاینده ای از تکنیک skimming برای هدف قرار دادن وجوه SNAP استفاده می کنند.

این آژانس به کاربران اسنپ توصیه می‌کند که هرگز پین خود را با کسی به اشتراک نگذارند، حساب‌های خود را به‌طور مرتب از نظر هزینه‌های غیرمجاز بررسی کنند، و کارت‌خوان‌ها را برای هر چیزی که به‌نظر مشکوک به‌نظر می‌رسد قبل از درج یا کشیدن انگشت به آن متصل است، بررسی کنند. هر کسی که فکر می‌کند توسط یک کلاهبردار قربانی شده است، باید با دفتر محلی اسنپ خود تماس بگیرد.

اوکلاهاما به KFOR گفت که USDA اجازه بازپرداخت مزایای اسنپ دزدیده شده با بودجه فدرال را نمی دهد.

بدون بازگرداندن پول به حساب‌هایشان، خانواده‌های کم‌درآمد یا بدون درآمد ممکن است گزینه‌های کمی برای خرید غذا پیش از ورود مزایای ماه آینده داشته باشند. در همین حال، هزینه های مواد غذایی در پایان سال 2022 به افزایش خود ادامه داد. در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، نان 16 درصد، سبزیجات منجمد 18 درصد و تخم مرغ 49 درصد گران تر بود.

[ad_2]

Leave a reply