مقامات قرعه کشی اعلام کردند 1 نفر به جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال دست یافته است

[ad_1]

(NEXSTAR) – پس از مشکلات فنی، تاخیرها و انتظارات زیاد در مورد بزرگترین جکپات پاوربال، مقامات قرعه کشی روز سه شنبه اعلام کردند که یک نفر با تمام اعداد برنده مطابقت کرده و جایزه بزرگ 2.04 میلیارد دلاری را به خانه می برد.

اگر برنده پرداخت نقدی را انتخاب کند، مبلغی معادل 997.6 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

قرعه کشی اعلام کرد که بلیت برنده – که با تمام پنج عدد به اضافه پاوربال مطابقت داشت – در کالیفرنیا فروخته شد. طبق گزارش لاتاری کالیفرنیا، این بلیت در یک پمپ بنزین در آلتادنا، بخشی از شهرستان لس آنجلس، فروخته شد.

یکی دیگر از بلیت‌های برنده در فلوریدا برای تطبیق پنج عدد، به علاوه انتخاب Power Play، یک جایزه نقدی 2 میلیون دلاری به دست آورده است.

بیست و دو بلیط دیگر در 16 ایالت یک میلیون دلار برنده شده اند. بر اساس سایت رسمی پاوربال، این برندگان در کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، لوئیزیانا، ماساچوست، مریلند، میشیگان، میسوری، کارولینای شمالی، نیوجرسی، اوهایو، اورگان، پنسیلوانیا، کارولینای جنوبی، تگزاس و واشنگتن یافت می‌شوند.

تنها چهار جک‌پات قبلی به بیش از یک میلیارد دلار رسیده‌اند، اما هیچ‌کدام از این جک‌پات‌ها به جایزه فعلی که از ۲۰ میلیون دلار در ماه آگوست شروع شده بود، نزدیک نیستند. 6 و بیش از سه ماه بدون برد روز به روز بزرگتر شده است.

کسانی که 2 دلار برای یک بلیط پاوربال خرج می کنند ممکن است تعجب کنند که آیا مشکلی وجود دارد که ده ها نقاشی بدون برنده برنده جک پات می گذرد، اما بازی اینگونه طراحی شده است. با شانس 1 در 292 میلیون، این بدان معناست که بعید است کسی برنده جایزه شود تا زمانی که یک جکپات رو به رشد بازیکنان بیشتری را جذب کند. و فروش بیشتر بلیط به این معنی است که قرعه کشی می تواند پول بیشتری را برای برنامه های عمومی جمع آوری کند، که هدف لاتاری های دولتی است.

اما حتی اگر این بار برنده بزرگی نشدید، هشت راه دیگر وجود دارد که می توانید با بلیط پاوربال برنده شوید.

اگر هر یک از شماره های شما مطابقت دارد، روی بلیط خود آویزان کنید و آن را امضا کنید. اگر بخواهید بلیط برنده بدون امضا خود را گم کنید و شخص دیگری آن را پیدا کند، می تواند آن را مطالبه کند. جایی که می توانید جایزه خود را مطالبه کنید و مدت زمانی که باید آن را دریافت کنید بسته به حوزه قضایی متفاوت است.

پاوربال یکی از محبوب ترین بازی های لاتاری در ایالات متحده است و در 45 ایالت، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده بازی می شود. این بازی از سال 1992 شروع شده است.

قرعه کشی بعدی پاوربال چهارشنبه ساعت 10:59 شب به وقت شرقی است، اما جایزه بزرگ به 20 میلیون دلار کاهش یافته است.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply