مقامات فدرال، ارل بانک، نماینده ایالتی را به جرم مالیاتی متهم کرده اند

[ad_1]

نماینده ایالتی ارل بنکس، یک دموکرات که از سال 1993 نماینده جکسون در مجلس بوده است، به اتهام فرار از مالیات بر درآمد فدرال با اتهامات جنایی فدرال مواجه است.

بر اساس اسناد دادگاه که در این ماه مهر و موم نشده بود، بانک‌ها در اظهارنامه مالیاتی فدرال خود در سال 2018 درآمد 38237 دلاری را گزارش کردند، حتی اگر می‌دانست که بیش از 500،000 دلار درآمد اضافی در اوت 2018 از سود فروش املاک دریافت کرده است.

بنکس، 68 ساله، که در سال 1992 به عضویت مجلس قانونگذاری انتخاب شد، به “اعلام عمدی اظهارات نادرست در اظهارنامه مالیاتی فدرال” متهم است.

راب مک داف، وکیل جکسون، که وکالت بنکس را بر عهده دارد، در بیانیه ای گفت: «آقای. بانک‌ها در اظهارنامه مالیاتی 2018 خود اشتباه کردند و سود سرمایه را لحاظ نکردند. ما با اداره امور مالیاتی و دادستانی ایالات متحده همکاری کرده‌ایم زیرا آنها به این موضوع رسیدگی کرده‌اند و این همکاری را برای حرکت به سمت یک راه‌حل نهایی ادامه خواهیم داد.

طبق اسناد دادگاه حداکثر مجازات سه سال زندان، 250000 دلار جریمه نقدی و یک سال آزادی تحت نظارت است.

بنکس، وکیل دادگستری و مدیر تشییع جنازه، یکی از اعضای فعال حزب دموکرات می سی سی پی است. در سال 2020، پس از چهار سال خدمت به عنوان نایب رئیس کمیته اجرایی حزب، ناموفق برای ریاست حزب ایالتی شد.

در سال 2012، بانک ها در رقابت ناموفق با بیل والر جونیور، رئیس فعلی دادگاه عالی ایالت، به رقابت پرداختند.

بنکس برای انتخاب مجدد در اواخر سال جاری در کرسی جکسون هاوس مخالف نیست. به نظر نمی رسد که محکومیت مانع از خدمت بانک ها در قوه مقننه شود. قانون اساسی می سی سی پی هر کسی را که برای اکثر جنایات ایالتی یا فدرال محکوم شده اند از خدمت در مجلس یا سنا منع می کند، اما بخش 44 قانون اساسی ایالت جرایم مالیاتی فدرال را از جرم رد صلاحیت معاف می کند.

«این بخش در صورتی که فردی به دلیل ارتکاب جرم مورد عفو قرار گرفته باشد، یا اگر جرمی که شخص به آن محکوم شده است، قتل غیرعمد، هرگونه نقض قانون درآمد داخلی ایالات متحده، یا هر گونه نقض قانون باشد، از تصدی پست محروم نمی شود. قوانین مالیاتی این ایالت، مگر اینکه چنین جرمی شامل سوء استفاده یا سوء استفاده از مقام او یا پولی باشد که به واسطه سمتش به دست او می رسد.» قانون اساسی می سی سی پی می گوید.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply