مقامات شهرستان هیندز برای شمارش نتایج انتخابات تلاش می کنند

[ad_1]

کانتی هیندز، خانم. (WJTV) – پس از انتخابات میان‌دوره‌ای روز سه‌شنبه، برگه‌های رای در کانتی هیندز در عصر چهارشنبه همچنان در حال شمارش بود.

مقامات انتخاباتی گفتند که یک اختلاط باعث شد که برخی از آرا سه شنبه شب شمارش نشوند. با این حال، تمام برگه های رای حساب شده است.

ایوان رابینسون، کمیسر انتخابات ناحیه 4، روز سه‌شنبه گفت که 21 حوزه از 108 حوزه منطقه نامشخص است. او تا حدی تونی جانسون، کمیسر ناحیه 2 را که در شمارش روز سه شنبه حضور نداشت، مقصر دانست.

رابینسون گفت که درایوهای فلش حاوی اطلاعات رأی گیری در یک کلیسا رها شده بودند، اما او بعداً متوجه شد که رانندگان به دلیل مخلوط شدن روی کیسه هایی که آن را گذاشته بودند، رها شده بودند.

آن آراء پیدا شد و شمارش شد.

زک والاس، کارمند بخش منطقه هیندز، گفت غیرعادی است که کمیسیون‌ها در شب انتخابات حضور نداشته باشند.

جانسون به رابینسون پاسخ داد و گفت که درایوهای فلش تمام مدت در حوزه بودند و او 10 روز فرصت دارد تا آرا را بشمارد.

من می‌توانم از روز اول تا روز 10 برای کشیدن این کیسه‌ها وقت بگذارم. خوب؟ بنابراین، این کاری است که من انجام داده‌ام. آنها امن بودند. آنها در این کیسه‌ها بودند. آنها در محوطه بودند. اینجا چوب‌ها هستند، بنابراین چیزی نبود جانسون گفت گم شده است.

رابینسون گفت که این اولین بار نیست که مشکلاتی در مورد برگه های رای گیری در شهرستان هیندز وجود دارد، اما او گفت مطمئن است که همه آرا در حال شمارش هستند.

[ad_2]

Leave a reply