مقامات ایالتی برای حمایت پس از بحران آب از رستوران های جکسون بازدید می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که اوج بحران آب جکسون به پایان رسیده است، برخی از مردم همچنان در مورد حمایت از رستوران ها مردد هستند.

بسیاری از رستوران‌ها تلاش کردند تا سرپا بمانند، تعداد کمی از مردم به سر میزها بازگشته‌اند. مایکل واتسون وزیر امور خارجه در تلاش برای حمایت از مشاغل محلی در جکسون از رستوران های مختلف جکسون بازدید کرد.

واتسون گفت: “نشان دادن که اهمیت می‌دهی و گذران زندگی می‌کنی. او کارمندان دارد. آن کارمندان خانواده‌هایی دارند. آن‌ها خانواده‌هایی هستند که باید مانند دهانی که باید غذا بدهند.”

با توجه به اینکه مردم تا ماس پوینت رانندگی می‌کنند تا از چیزهایی که جکسون ارائه می‌کند لقمه بگیرند، مالک نسل سوم Stamps Super Burger گفت که دیدن رهبران ایالت و شهر برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک محلی که به فرهنگ غذایی غنی کمک می‌کنند مهم است. جکسون.

وقتی می‌بینیم که رهبران ایالتی و رهبران شهر با هم همراهی می‌کنند، همیشه خوب است و می‌آیند و از مؤسساتی که نماینده جکسون هستند بازدید می‌کنند، خیلی خب. فیل استمپس جونیور، رئیس عملیات استمپس، گفت: وقتی از می سی سی پی می آیید به جکسون می آیید.

معاون فرماندار دلبرت هوزمن که برای اولین مرحله این تور به وزیر امور خارجه ملحق شد، خاطرنشان کرد که بسیاری از رستوران ها در طول بحران آب آسیب دیدند و زمان آن فرا رسیده است که مردم قبل از اینکه مجبور شوند درهای خود را ببندند بیرون بروند و از آنها حمایت کنند.

[ad_2]

Leave a reply