معلمان می سی سی پی از قانونگذاران می خواهند که MAEP را به طور کامل تأمین کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در طول جلسه قانونگذاری سال 2023، قانونگذاران متعهد شدند 100 میلیون دلار اضافی به مدارس دولتی می سی سی پی اختصاص دهند.

در حالی که معلمان در سراسر ایالت از دیدن این سرمایه گذاری خرسند بودند، آنها همچنان خواستار تامین مالی کامل برنامه آموزش کافی می سی سی پی (MAEP) هستند.

فرمول بودجه مدارس دولتی فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد که مبلغ مشخصی را ارائه می دهد که مدارس دولتی در سراسر ایالت می توانند از بودجه دولتی دریافت کنند. این فرمول تنها دو بار در تاریخ خود به طور کامل تأمین مالی شده است. علیرغم تلاش‌های سنا در سال جاری برای تأمین مالی کامل این برنامه، این تلاش در مجلس از بین رفت.

رئیس مجلس نمایندگان، فیلیپ گان (R-Miss.) گفت که این فرمول شکسته شده است، اما معلمان داستان متفاوتی را بیان می کنند.

“من فکر نمی کنم MAEP یک فرمول مقدس است. فکر نمی کنم کار کند. این را علنا ​​گفتم و در خلوت هم به آنها گفتم. گان گفت: این یک فرمول شکسته، منسوخ و شکسته است.

من کنجکاو هستم و در مورد اینکه چرا این فرمول وجود دارد اگر درک آن برای قانونگذاران ما دشوار است، سؤال دارم؟ چرا قبلا و الان کاری برای اصلاح این مشکل انجام ندادند در صورتی که درک آن برایشان سخت است؟ تامین مالی کامل MAEP نتیجه متفاوتی نسبت به آنچه در اینجا داده شد به ما می داد. ما می‌دانستیم که با تأمین مالی کامل این فرمول، مناطق مدرسه ما در سراسر ایالت بودجه لازم را که برای فعالیت در سال آینده نیاز دارند، دریافت خواهند کرد. بودجه برای تأمین مالی کامل MAEP وجود داشت. اریکا جونز، رئیس انجمن مربیان می سی سی پی (MAE) گفت: قانونگذاران ما تصمیم گرفتند کاری متفاوت انجام دهند.

[ad_2]

Leave a reply