معترضان خواهان اجرای عدالت در مورد راشیم کارتر هستند

[ad_1]

شهرستان اسمیت، خانم. (WJTV) – با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد مرگ راشیم کارتر، جوامع برای درخواست عدالت در روز شنبه گرد هم آمدند.

پس از پیدا شدن بقایای اسکلت این جوان 25 ساله در شهرستان اسمیت در نوامبر 2022، درخواست عدالت توجه ملی را به خود جلب کرد.

وکیل خانواده او گفت که مجموعه سوم از بقایای او در فوریه 2023 پیدا شد و توسط آزمایشگاه جنایی ایالت می سی سی پی شناسایی شد.

روز شنبه در تیلورسویل اعتراضی در حمایت از خانواده کارتر برگزار شد.

کورتنی استرانگ که در تظاهرات شرکت کرده بود، گفت: “این می توانست یکی از اعضای خانواده من باشد، بنابراین فکر می کنم خانواده او به حمایت همه اطرافیان نیاز دارد.”

خانواده کارتر بر این باورند که در مرگ او بازی ناپسندی وجود داشته است و بن کرامپ وکیل حقوق مدنی از وزارت دادگستری ایالات متحده خواسته است تا در این پرونده مداخله کند.

این واقعاً یک مبارزه برای خانواده ما بوده است، اما ما تمام تلاش خود را برای مبارزه انجام خواهیم داد.» تیفانی کارتر، مادر راشیم کارتر، گفت: ما هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد تا به عدالتی که شایسته آن هستیم برسیم.

چندین سازمان، از جمله اسرائیل متحد در مسیح، در همبستگی به راهپیمایی پیوستند. عده ای برای شرکت در تظاهرات از راه دور رانندگی کردند.

چند ماه پیش در مورد آن شنیدم و باعث شد فکر کنم جوان، سیاهپوست، آفریقایی-آمریکایی هستم و کامیون می‌رانم. من قبلاً در این مناطق رانندگی کرده ام و وقتی از ماشینم پیاده می شوم تنش را احساس می کنم. من اینجا نیستم که بجنگم یا چیز دیگری. مارسلوس اسمیت، که در ممفیس، تنسی زندگی می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا بیانیه‌ای بدهیم و امیدواریم در مورد راشیم عدالت به دست آوریم.

در مارس 2023، مقامات اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS) گفتند که بر اساس وضعیت بقایای کارتر، هیچ راهی وجود ندارد که دلیل مرگ او توسط دفتر پزشکی قانونی مشخص شود.

مقامات DPS گفتند که اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) و اداره کلانتر شهرستان اسمیت به تحقیق در مورد مرگ کارتر ادامه خواهند داد.

[ad_2]

Leave a reply