مظنون جوان قتل دولف آهنگ «بدون بیانیه» را از زندان منتشر کرد

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) – در آستانه یک سالگی درگذشت یانگ دولف، ستاره رپ ممفیس، آهنگ جدیدی به مردم اجازه می دهد تا ذهن جاستین جانسون، یکی از قاتلان متهم او را درگیر کنند.

جانسون که نام رپش “Straight Drop” است، پنجشنبه گذشته آهنگی را با عنوان “No Statements” در یوتیوب منتشر کرد. این اثر هنری می‌گوید که این آهنگ از طریق تلفن از داخل 201 Poplar ضبط شده است و متن آن به خود می‌بالد: «بگو من یک رپر هستم، دولت می‌گوید من یک قاتل پولی هستم».

این آهنگ در همان روزی حذف شد که استیو مولروی، دادستان ناحیه شلبی، اعلام کرد که مظنون سوم قتل، هرناندز گوان 43 ساله، به دلیل سفارش آهنگ در یانگ دولف متهم شده است.

جانسون و کورنلیوس اسمیت در ژانویه متهم به قتل و سایر اتهامات شدند.

جانسون اصرار می‌کند که با این جمله که «هیچ بیانیه‌ای نباید صبور باشد، ممکن است قبل از پلک زدن به خانه برود» چیزی برای گفتن ندارد، به‌نظر می‌رسد نشان می‌دهد که او با تحقیقات همکاری نخواهد کرد.

اینها کلمات تند هستند زیرا خانواده، دوستان و طرفداران یانگ دالف به پردازش قتل او و جستجوی پاسخ ادامه می دهند.

ما از خواننده های رپ PaperRoute Woo و Snupe Bandz، دو نفر از هنرمندان Young Dolph’s Paper Route Empire، در مورد آهنگ جانسون پرسیدیم.

PaperRoute Woo گفت: “به نظر می رسد که کسی برخی اظهارات را رها می کند. این نمی تواند بدون بیانیه باشد. کسی دائماً تحت فشار قرار می گیرد بنابراین برخی اظهارات را کنار می گذارند.”

اسنوپ باندز گفت: “آنها فقط در مورد آن رپ می زنند که کسی در زندگی واقعی صحبت می کند.” “این دیوانه است، اما من به این فکر نمی کنم که سعی می کنم آن را منطقه بندی کنم.”

آهنگ “No Statements” کمتر از یک هفته پس از اینکه جانسون از قاضی درخواست کرد به دلیل نگرانی های ایمنی از 201 Poplar منتقل شود منتشر شد. پیش از این گزارش شده بود که او در زندان مورد حمله قرار گرفته است.

کلانتر شهرستان شلبی این بیانیه را برای ما ارسال کرد که به شرح زیر است:

“در حال حاضر، کلانتر فلوید بونر، جونیور در حال بررسی درخواست قاضی لی کافی در مورد انتقال احتمالی جاستین جانسون زندانی به یک مرکز دیگر است. جانسون در حال حاضر در مسکن مدیریتی ویژه در زندان نگهداری می شود که ایمنی در آن تمرکز اصلی است. “

PaperRoute Woo گفت: «آنچه در تاریکی انجام می‌شود به روشنی می‌آید، بنابراین همه چیز خوب است.»

کلانتر شهرستان شلبی می گوید که از آهنگ آگاه است و اکنون آن را بررسی خواهد کرد. وکیل جانسون به ما گفت که او هیچ نظری ندارد.

[ad_2]

Leave a reply