مظنون تیراندازی در ممفیس به مدافع عمومی اعطا شد

[ad_1]

ممفیس، تن. (AP) – یک مرد تنسی متهم به کشتن چهار نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر در جریان تیراندازی زنده که ممفیس را فلج کرد و منجر به تعقیب در سطح شهر شد، در جلسه صبح جمعه دادگاه به وکیل عمومی اعطا شد و در اولین جلسه زندان باقی خواهد ماند. اتهام قتل درجه

ازکیل کلی، 19 ساله، به قاضی گفت که نمی تواند برای اتهامات حمله روز چهارشنبه که باعث وحشت و ترس در سراسر شهر شد، وکیل بخرد.

هزینه های اضافی مورد انتظار است. استیو مالروی، دادستان منطقه، خارج از دادگاه گفت که به دلیل ماهیت خشونت آمیز جنایات ادعایی، ضمانت نامه تضمین نمی شود.

خشم چند ساعته پلیس به ساکنان هشدار داد که در محل خود پناه بگیرند، استادیوم بیسبال و محوطه دانشگاه را مسدود کردند و خدمات اتوبوس عمومی را به حالت تعلیق درآوردند، زیرا ساکنان وحشت زده می‌پرسیدند که این مرد ممکن است بعداً کجا حمله کند. کلی اواخر چهارشنبه پس از تصادف با خودروی سرقتی هنگام فرار از پلیس دستگیر شد.

این خشونت تنها چند ماه پس از آزادی زودهنگام کلی از سه سال زندان به دلیل دو تیراندازی در سال 2020 آشکار شد.

این خونریزی زمانی رخ داد که شهر هنوز درگیر قتل وحشیانه دونده الیزا فلچر بود که کمتر از یک هفته قبل در جریان دویدن صبحگاهی‌اش ربوده شد.

سرلین «سی جی» دیویس، مدیر پلیس گفت: «این یک هفته وحشتناک برای شهر ممفیس بود.

مقامات روز پنجشنبه هیچ توضیحی در مورد انگیزه احتمالی ارائه نکردند. آنها همچنین نگفتند که چگونه کلی توانسته اسلحه یا اسلحه های مورد استفاده در این حملات را به دست آورد.

ممفیس نیز در هفته‌های اخیر تحت تأثیر قتل‌های پرمخاطب دیگری قرار گرفته است، از جمله تیراندازی به یک کشیش در هنگام سرقت خودرو در نور روز در خیابان وی و تیراندازی به یک فعال در جریان مشاجره بر سر پول.

شهردار جیم استریکلند روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که از اینکه کلی در ماه مارس پس از اعتراف به اتهامات تشدید کننده تجاوز در سال گذشته از زندان زودتر آزاد شده بود، خشمگین است.

استریکلند، که بعداً در حالی که خواستار پاسخگویی می‌شد، روی تریبون کوبید، گفت: «این راهی برای زندگی ما نیست، و قابل قبول نیست». وی افزود: اگر آقای کلی محکومیت سه ساله خود را سپری کرد، او هنوز در زندان بود و چهار نفر از همشهریان ما هنوز زنده بودند.

در فوریه 2020، کلی که در آن زمان 17 سال داشت، به عنوان یک بزرگسال به تلاش برای قتل درجه یک و جرایم دیگر در دو تیراندازی که به فاصله چند ساعت از همدیگر انجام شد متهم شد. طبق سوابق دادگاه، هر دو قربانی زنده ماندند اما با دادستان همکاری نکردند، و کلی در آوریل 2021 به کاهش اتهامات خشونت‌آمیز اعتراف کرد.

کلی به سه سال زندان محکوم شد، اما در ماه مارس پس از گذراندن کمی بیش از دو سال پشت میله‌های زندان آزاد شد، از جمله اعتباری که برای مدتی که قبل از درخواستش در زندان بود، دریافت کرد.

ماه‌ها قبل از آزادی، کلی در سپتامبر 2021 از آزادی مشروط خودداری شد. او به هیئت آزادی مشروط تنسی گفت که بر اساس ضبطی از جلسه آزادی مشروط خود، “مشکل مدیریت خشم” دارد، و او برای کمک به کابوس‌های شبانه دارو مصرف می‌کند.

[ad_2]

0 comments to مظنون تیراندازی در ممفیس به مدافع عمومی اعطا شد

Leave a reply