مظنون، 28 نفر در قتل دانشجویان آیداهو با چاقو دستگیر شدند

[ad_1]

(NationNation) – یک مظنون صبح جمعه در ارتباط با قتل وحشیانه چاقو در نوامبر چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو دستگیر شد.

منابع مجری قانون فدرال به NewsNation تأیید کردند که برایان کریستوفر کوهبرگر 28 ساله در ساعات اولیه روز جمعه در اسکرانتون، پنسیلوانیا دستگیر شد و این دستگیری توسط FBI انجام نشده است.

انتظار می رود اداره پلیس مسکو یک کنفرانس مطبوعاتی را در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی در اتاق های شورای شهر برگزار کند تا جامعه را در جریان به روز رسانی قرار دهد. NewsNation کنفرانس مطبوعاتی را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

نمی دانید چگونه NewsNation را تماشا کنید؟ از برنامه کانال یاب ما استفاده کنید.

برایان کریستوفر کوهبرگر، 28 ساله صبح روز جمعه در ارتباط با قتل وحشیانه چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در ماه نوامبر دستگیر شد. (Mugshot از مرکز اصلاح و تربیت شهرستان مونرو)

شهر کوچک مسکو از زمانی که Kaylee Goncalves 21 ساله در انتظار نامشخصی یا دستگیری یک مظنون است وحشت زده در حاشیه زندگی می کند. مدیسون موگن، 21; Xana Kernodle، 20; و ایتان چاپین، 20 ساله در نوامبر جسد پیدا شدند. 13 در یک خانه اجاره ای نزدیک پردیس.

پلیس در حین بررسی این پرونده هزاران نکته را از مردم دریافت کرد.

اگرچه مجریان قانون با تعدادی از افراد مصاحبه و پاکسازی کردند، شایعات در مورد این حمله باعث شد که برخی از افراد پلیس را مورد بازجویی قرار دهند – و از آنها ابراز نارضایتی کنند. جیمز فرای، رئیس پلیس مسکو، در مصاحبه با برایان انتین از NewsNation، از کار اداره خود در 48 ساعت اول تحقیقات دفاع کرد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8269513″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”Publish,NewsNation,NewsNation Live,Content,Clip, مقاصد، OTT، مقاصد، فیس بوک، مقاصد، وب، مقاصد، توییتر، مقاصد، یوتیوب، “cs_ucfr”:””}}، “dfp”:{“adTagUrl”:”

فرای گفت: «من فکر می کنم با آنها به درستی برخورد شد. “ما به سرعت صحنه را ایمن کردیم، با پلیس ایالت تماس گرفتیم، اقدامات لازم را انجام دادیم تا کارهایی را که باید انجام می دادیم انجام دهیم تا این یک پرونده محکم در تمام طول مسیر باشد. ما با آزمایشگاه ایالتی تماس گرفتیم تا شواهد را جمع آوری کنیم و من معتقدم این کارهای اولیه بود که شروع کردیم و چگونه کارهایی را انجام دادیم که به نتیجه گیری کمک می کند.”

سه قربانی زن هم اتاقی بودند، در حالی که چاپین و کرنودل با هم قرار داشتند. بر اساس یافته های اولیه توسط پزشکی قانونی شهرستان، هر چهار نفر بر اثر جراحات چاقو جان خود را از دست دادند و احتمالاً در زمان حمله در خواب بودند.

بلین اکلس، رئیس دانشجویان دانشگاه آیداهو، از دوستانشان گفت، او شنیده است که قربانیان سرشار از شادی، خنده، عشق و سرگرمی بودند.

او گفت: «وقتی چراغ ها به این شکل خاموش می شوند، دلخراش است. می‌توانید تأثیر آن را روی دوستان نزدیک‌شان که یکی از نزدیکانشان را از دست داده‌اند، ببینید.»

[ad_2]

Leave a reply