مشتریان Entergy Mississippi پس از تسویه حساب صورتحساب های کمتری دریافت خواهند کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در روز پنجشنبه، 23 ژوئن، کمیسیون خدمات عمومی می سی سی پی (MPSC) اعلام کرد که مشتریان Entergy Mississippi اعتبار قبض انرژی خود را در اوایل تابستان امسال دریافت خواهند کرد. آنها همچنین اعتباراتی را بابت کاهش صورتحساب های آینده طی چند سال آینده دریافت خواهند کرد.

این بخشی از تسویه حساب 300 میلیون دلاری Entergy است که با MPSC انجام شده است.

در اوایل این هفته، مقامات Entergy و کمیسیونرهای MPSC توافقنامه تسویه حساب را تأیید کردند که به نقش می سی سی پی در روند رسیدگی به نرخ چند ایالتی در برابر کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال که مربوط به تأثیرات نرخ مشتری ایستگاه هسته ای بزرگ خلیج فارس است، پایان می دهد.

Entergy شرکت Grand Gulf را اداره می کند و 90 درصد از ایستگاه را تحت شرکت تابعه خود، System Energy Resources, Inc، در اختیار دارد.

طبق گفته Entergy، مشتریان این مزایا را به سه طریق مشاهده خواهند کرد:

  • تخمین زده می شود که 200 میلیون دلار از این مزایا برای جبران قیمت های بالای سوخت که برای تولید برق متحمل می شود، استفاده می شود. هزینه های سوخت مستقیماً به مشتریان منتقل می شود و هیچ سودی برای شرکت ندارد.
  • در سال جاری حدود 35 میلیون دلار از مزایا به عنوان اعتبار صورت‌حساب به هر مشتری Entergy Mississippi ارائه می‌شود. سود 35 میلیون دلاری منجر به اعتبار یکباره تقریباً 80 دلاری برای مشتریان مسکونی Entergy Mississippi می شود.
  • مشتریان در سال‌های آینده از مزایای باقیمانده تسویه حساب به صورت صورت‌حساب‌های کمتری نسبت به آنچه که در غیر این صورت می‌بینند، دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، مشتریان Entergy Mississippi قبلاً 50 میلیون دلار اعتبار صورتحساب را از طریق بازپرداخت قبلی انجام شده در طی مراحل FERC دریافت کرده اند.

مقامات Entergy گفتند که از نزدیک با MPSC همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که اعتبار صورتحساب مشتری برای بیش از 461,000 مشتری آن در می سی سی پی در اسرع وقت اجرا می شود.

[ad_2]

Leave a reply