مشاوره رایگان در مورد دانلود کتاب الکترونیکی

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم قبل از افزودن کتاب الکترونیکی خود، آن را در قالب ترجیحی پلتفرم انتشارات خود قرار دهید. در نهایت، دیگران می‌توانند به شما اجازه دهند کتاب‌های الکترونیکی بیشتری را با توصیه و بررسی آن‌ها تبلیغ کنید، و این زمانی است که مشکلات واقعاً شروع می‌شوند. برخی برای هر عنوانی که منتشر می‌کنید قیمت ثابتی را از طریق سیستم خود دریافت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برای هر نسخه‌ای که تبلیغ می‌کنید، ارزش فهرست را به حداقل می‌رسانند. ده سال در گذشته، نویسنده ای که به احتمال زیاد قصد انتشار داشت، مشتاقانه منتظر بود تا برای اولین بار نسخه چاپی راهنمای خود را انتخاب کند. یک نویسنده بی حوصله می تواند یک پیش نویس را در کمتر از یک ساعت به یک کتاب الکترونیکی با حسن نیت تبدیل کند و روز بعد آن را در بازار ببیند. اکنون می‌توانید کتاب خود را با قالب‌بندی زیبا بردارید و آن را همراه با تصویر جلد خود در هر جمع‌آوری یا پلتفرمی که انتخاب کرده‌اید آپلود کنید!

دانلود کتاب Network+ N10-008

با این حال، با انتخاب یک انتخاب عمده برای انتشار کتاب، با این حال، در مسیر خود به یکی دیگر از موارد مناسب دست یافته اید. ما یک ویرایشگر هوش مصنوعی به دست آوردیم که ابرداده های شما را بهینه می کند، دسته های اصلی و موارد دیگر را پیشنهاد می کند. عنوان شما، توضیحات راهنمای شما، کلاس هایی که ژانر و جایگاه شما را مشخص می کنند: همه اینها به عنوان ابرداده به حساب می آیند، اطلاعاتی که باعث می شود کتاب الکترونیکی شما در پلتفرم های خرده فروشی قابل کشف باشد. همه پلتفرم‌های انتشارات و جمع‌آوری‌کننده‌ها از شما می‌خواهند این سه فیلد را پر کنید، و برخی می‌توانند فرم‌های اضافه‌ای از ابرداده را بخواهند، شبیه کلمات کلیدی که کتاب الکترونیکی شما یا محدوده سنی مخاطبان هدف شما را توصیف می‌کنند. قیمت گذاری متفاوت است، و پوشش آن نیز متفاوت است – هر جمع آوری کننده به هر ناشر کتاب توزیع نمی کند.

برای یک امکان با ارزش متوسط، Paperwhite انتخاب خوبی است.

برای نویسندگانی که از انتشار مجدد کتاب‌های الکترونیکی خود مخالفت می‌کنند، جمع‌آوری ممکن است راه‌حلی باشد. کتاب‌های الکترونیکی نسبت به کتاب‌های کاغذی مزیت دسترسی به فرهنگ لغت ساخته‌شده را دارند، علاوه بر گزینه‌هایی مانند لینک‌ها که امکان پیمایش آسان بین فصل‌ها را فراهم می‌کنند. در حال حاضر، کتاب های فیزیکی را نمی توان به یک تجربه چند رسانه ای تبدیل کرد. در نتیجه در حالی که پست‌های وبلاگ و کنسرت‌های نوشتن آزاد روش‌های عالی برای مشخص کردن ایده‌های شما و کسب درآمد جنبه‌ای هستند، نمی‌توانید احساس کنید که آنها کمی زودگذر هستند. برای یک امکان با ارزش متوسط، Paperwhite انتخاب خوبی است. برای کسانی که تصمیم دارند DRM را مجاز کنند، مطمئن شوید که این انتخابی است که آماده ادامه دادن آن هستید.

دانلود کتاب جنگ جهانی ز

در حالی که در حال گوش دادن به آن هستید، یک نکته کلیدی را درک می کنید که او باید بیان کند. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که یک سفر بزرگراهی به معنای بدون رفتن نیست. نگران نباشید، صرفاً به این دلیل که اکنون کتاب های الکترونیکی را برای کسب و کار خود ایجاد می کنید به این معنی نیست که ممکن است مجبور شوید فروش را از دست بدهید! رایج ترین رتبه بندی، رتبه بندی نظری ضمنی (MOS) نام دارد. آیا می‌پرسید که آیا باید تمام حقوق توزیع کتاب الکترونیکی خود را به آمازون بدهید؟ این ارسال شما را در 9 مرحله آسان از طریق بهترین راه برای انتشار یک کتاب الکترونیکی راهنمایی می کند. ما همچنین یک انتشار عمیق داریم که شما را در بحث بین انحصار آمازون و گسترده بودن قدم می زند. می‌توانید درباره مکان و نحوه دانلود کتاب‌های الکترونیکی برای همه واحدهای خود در وبلاگ ما که در اینجا منتشر می‌شود، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت

Sumatra PDF نیز یک برنامه غیرمحتمل است که ممکن است به شما اجازه دهد داده های رکوردهای EPUB و MOBI را با استفاده از رایانه خانگی معمولی خود بخوانید. برای روشن بودن، پلتفرم‌هایی مانند آمازون معمولاً به شما کمک می‌کنند تا فایلی را در قالبی متفاوت، شبیه به.docx یا PDF آپلود کنید. در این مرحله، پلت فرم انتشار کتاب الکترونیکی شما ظاهراً به شما این امکان را می دهد که مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) را فعال کنید. این ویژگی کتاب شما را روی دستگاهی که روی آن خریداری شده است قفل می کند. به عنوان مثال، شما می توانید یک iBook را به طور مستقیم بر روی دستگاه اپل منتشر کنید. همراه با تمام این ارتباطات صوتی، ماشین می تواند اطلاعات تله متری را دوباره به گروه و به CART ارسال کند (به عنوان مثال، برای ارائه اطلاعات به برد تله متری).

دانلود کتاب زنانی ک با گرگها می دوند

به عنوان مثال، گفتن "بیشتر" نشان می دهد که صحبت شما کامل شده و منتظر پاسخ هستید. این تصور ناپسند نیست که هر هفته زمانی را انتخاب کنید که خانواده شما بنشینند و رویدادها و قرارهای هفته آینده را بررسی کنند. از طرف دیگر، ایجاد تنوع از طریق دیگر پلتفرم‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا به خوانندگانی دست پیدا کنید که به تجارت الکترونیک زیاد مراجعه نمی‌کنند. اولین زن فضانورد ناسا چه کسی بود؟ سپس یک جفت چشم دیگر وارد کنید – در حالت ایده آل، یک ویراستار ماهر که دستنوشته شما را بی لک خواهد گذاشت. اگر شما هم به کتاب‌های الکترونیکی علاقه دارید، داشتن یک کتاب‌خوان راهنمای الکترونیکی بدیهی‌ترین عامل برای انجام این کار است. دانلود کتاب سوران حمه ره ش بخش از 5 بخش انتخابی برای آزمایش توانایی‌های استدلال منطقی طراحی شده‌اند.

دانلود کتاب دینی یازدهم

2 مسیر متفاوتی که پیش روی شماست: انحصار آمازون یا "پیشروی گسترده". کدام را انتخاب خواهید کرد؟ اگر اتفاقاً آثار هنری کاسه خود را به یک متخصص برون سپاری کنید، طراح شما تصویری با ابعاد و کیفیت قابل قبول برای شما ارسال می کند. بیشتر گجت‌ها می‌توانند ابعاد و شکوه فونت را تنظیم کنند و نور پس‌زمینه را تنظیم کنند. ممکن است بخواهید تعدادی از دسترسی‌های جمع‌آوری‌کننده‌ها را با هم ترکیب کنید تا در تمام پلتفرم‌هایی که در رکورد خود دارید، استفاده کنید. اگر نمی‌توانیم چیزی را در کتاب الکترونیکی شما بازآفرینی کنیم، ممکن است به این دلیل باشد که کد مورد استفاده برای ساخت فایل به سادگی قادر به تولید آن ویژگی طراحی چاپ خاص نیست. اطلاعات شما ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا نشان داده شود – مطمئن شوید که تا زمانی که منتظر هستید از صفحه وب دور نشوید.

دانلود کتاب 666

قبل از اینکه حتی تصور کنید کتاب الکترونیکی خود را منتشر کنید، باید بررسی کنید که کاما بیجا نیست. به این 5 سوال پاسخ دهید تا متوجه شوید! از آنجایی که بسیاری از نشریات چاپی در طول رکود اقتصادی کاهش یافتند، وب‌سایت‌ها در تلاش بودند تا تعیین کنند چگونه می‌توانید شکاف درآمدی خود را پر کنید، و برای مدتی به نظر می‌رسید که بازاریابی اینترنتی حول محتوای آزادانه در دسترس باشد. اکنون، محتوای سرمقاله ایجاد کنید و یک جریان درآمد مستقیم برای محصول خود ایجاد کنید. درست کردن ابرداده شما به معنای بازدیدکنندگان اضافی سایت برای صفحه وب محصول شما – و فروش ناخالص اضافی برای راهنمای شما است. به سادگی ویدیوهای YouTube و Vimeo را در انتشارات خود پیوند دهید و آنها به طور خودکار در صفحه پخش می شوند. علاوه بر این، ارائه یک راه حل آسان به خوانندگان شما برای ارسال بازخورد به کتابتان، معادل یک پست الکترونیکی اختصاصی یا یک پیوند به یک صفحه وب تماس بسیار مهم است.

چشمهایش دانلود کتاب

شما در مرحله 1، دستنوشته خود را دوباره به شیوه "واژه کامل" ساختید. دانلود کتاب نهج البلاغه امام علی (ع) pdf زمان آن است که محتوای متنی بی عیب و نقص را بردارید و آن را به EPUB تبدیل کنید، فرمت فایلی که توسط ناشران کتاب الکترونیکی استفاده می شود. دانلود کتاب سیم کشی برق موتور سیکلت هوندا ، دستنوشته خود را برای مدتی کنار بگذارید، تا بتوانید دوباره به اندازه کافی سرحال بیایید و اشتباهاتی را که در صلیب نهایی از دست داده اید، تشخیص دهید. برای ارتقای دوباره کتاب‌های الکترونیکی، ضروری است کتاب‌های الکترونیکی DRM را بردارید. چه نیاز به دانلود کتاب‌های الکترونیکی تخیلی رایگان، رمان‌های عاشقانه، کتاب‌های الکترونیکی برنامه‌های علمی، کتاب‌های علمی رایانه‌ای، کتاب‌های صوتی، تجارت، مهندسی، طالع بینی یا کتاب‌های الکترونیکی را از برخی کلاس‌های دیگر داشته باشید – Free E-book Spot پایگاه داده عظیمی از کتاب‌های الکترونیکی رایگان دارد. رمان های معمولی بزرگسالان تقریباً 100000 کلمه دارند در حالی که رمان های دیگر 80-120000 کلمه هستند.

دانلود کتاب وایکوف

در حالی که شرکت یاهو نمی‌خواهد اولین ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی باشد که پیام‌های فوری رایگان ارائه می‌کند، اما یکی از داغ‌ترین سرویس‌های IM در وب است. در حالی که از نظر تئوری برای جلوگیری از دزدی دریایی وجود دارد، DRM قطعاً در مشاهده نادیده گرفته می شود. اما نگران نباشید، Epubor Ultimate قادر به حل مشکلات شما با تکنیک حذف DRM و تغییر فرمت در صورت لزوم است. و نگران نباشید: می‌توانید کتاب خود را پیش‌نمایش کنید تا تأیید کنید که همه چیز از نظر پیکسلی عالی است. یک کلمه هشدار در اینجا: انتشار خود یک کتاب الکترونیکی سریع است – آنقدر سریع که می تواند خطرناک باشد. در عصری که تقاضا برای ارضای سریع است، یک کتاب الکترونیکی ایده آل و کارآمد است!

دانلود کتاب 66 قصه از هانس کریستین اندرسن

سپس، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید تا تقاضا حتی بیشتر شود. باید در تبلیغات زیبا به نظر برسد، در رسانه های اجتماعی لایک بگیرد و مهمتر از همه، در بازارهای شلوغ آنلاین مورد توجه قرار گیرد. اجزای بصری را با محتوای متنی مختصر ترکیب کنید که بینندگان را در شبکه های اجتماعی جذب می کند. به محض اینکه متن کتاب الکترونیکی خود را با کیفیت بالا تنظیم کردید، وقت آن است که آن را با جلدی به همان اندازه جلا داده شده بپردازید. هنگامی که متوجه شدید کتاب الکترونیکی خود را کجا منتشر خواهید کرد، وقت آن است که به پلتفرم های انتخابی خود (و/یا جمع آوری کننده ها) بروید و حساب های خود را ایجاد کنید. مهمتر از همه، هنگامی که یک سازمان یک کتاب الکترونیکی ایجاد می کند، ممکن است آن محتوا را به انواع جدیدی تبدیل کند. و انتشار یک راهنما – حتی فقط یک کتاب الکترونیکی – می تواند برای افزایش موثر تجارت آنلاین شما معجزه کند.

کتاب الکترونیکی شما باید در مورد چه چیزی باشد؟همچنین می‌توانید این اینفوگرافیک را بررسی کنید، که تنظیمات بسیار مفید ما را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه جمع‌آورنده‌ها می‌توانند کتاب الکترونیکی شما را تا آنجا که ممکن است فراهم کنند. چسبیدن به آمازون به تنهایی مزایای تبلیغاتی و بازاریابی خاصی را با انتخاب KDP آنها به شما می دهد. آیا مستقیماً از طریق همه پلتفرم‌های انتخابی خود منتشر می‌کنید یا این فرآیند را با یک جمع‌آور (با قیمت) ساده می‌کنید؟ برای اینکه این روش کمی هموارتر شود، منابعی را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا توضیحات راهنمای خود را بسازید و دسته بندی خود را تعیین کنید. دانلود فایل صوتی کتاب family and friends 2 american چیز کوچکی که باید درباره الگوریتم های آمازون بدانید (دوره رایگان) – این دوره 10 نیمه ای به شما می آموزد که چگونه دسته ها و کلمات کلیدی آمازون را وادار کنید کتاب الکترونیکی شما را برای شما بفروشند.

0 comments to مشاوره رایگان در مورد دانلود کتاب الکترونیکی

Leave a reply