مشاغل محلی از افزایش قیمت بنزین رنج می برند

[ad_1]

مدیسون، خانم (WJTV) – کسب‌وکارهای محلی مجبورند خود را با افزایش هزینه‌های گاز وفق دهند، که به معنای فرو رفتن در کیف پول خود است.

راج رامارائو، صاحب کسب و کار محلی مدیسون، به تازگی تجارت تحویل الکل خود را شش ماه پیش آغاز کرده است. او گفت که این اولین در نوع خود در ایالت ماگنولیا است.

کسب و کار، Moonshine Mississippi، در منطقه مترو جکسون خدمات رسانی می کند و مفهوم روشی راحت تر و ایمن را برای مصرف کنندگان در نظر می گیرد تا نوشیدنی های الکلی خود را در عرض یک ساعت به خانه خود تحویل دهند.

رامارائو گفت که قیمت ها را برای مشتریانش افزایش نداده است، اما او و کارمندانش این ضربه را می پذیرند.

از آنجایی که یک تجارت کوچک است، این کار بسیار دشواری است. افراد زیادی در مورد ما نمی‌دانند، بنابراین سفارشات ما محدود است. ما مجبور هستیم برای تامین هزینه‌ها مقداری پول اضافی برای بنزین خرج کنیم. قطعا کوچک بودن سخت است. رامارائو گفت: تجارت.

Moonshine Mississippi در حال حاضر با Colony Wine Market در مدیسون به همراه Madison Cellars قرارداد دارد. رامارائو گفت که آنها در حال تلاش برای به حداقل رساندن سفارشاتی هستند که بیش از 15 مایل دورتر هستند تا به کاهش افزایش قیمت بنزین کمک کنند.

بسیاری از مصرف کنندگان نیز از تحویل الکل در خانه برای کاهش مصرف الکل و رانندگی استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

[ad_2]

Leave a reply