مشاغل جکسون امیدوارند فشار آب به زودی بازیابی شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اگرچه برخی از اخطارهای آب جوش جکسون برداشته شده است، برخی از مشاغل محلی و کلیساها هنوز تحت تأثیر بحران جاری آب هستند.

شرکت و کافه نان برود استریت از زمان کاهش فشار آب یک هفته پیش تعطیل شده است. جف گود، مالک آن، گفت تا روز جمعه، رستوران همچنان بدون آب بود.

“قانون ما همیشه بوده است و دلیل اینکه ما اغلب در صورت مشکل آب تعطیل می‌شویم این است که آب برای شستن دست‌ها، رفتن به حمام و اینکه بتوانیم به درستی با ماشین ظرفشویی خود تمیز کنیم. ما واقعاً این کار را نمی‌کنیم.” احساس نمی‌کنیم که می‌توانیم خدمت کنیم.»

هتل ها نیز تجارت خود را در جکسون از دست داده اند. صاحبان Fairview Inn گفتند که از مهمانان خواسته اند رزرو را لغو کنند یا اقامت خود را کوتاه کنند.

من و شوهرم یک روز تمام روز را گذراندیم، 20 کوزه پنج گالن برداشتیم. می‌رویم آنها را پر می‌کنیم و بعد برمی‌گردیم، تخلیه می‌کنیم، سپس برمی‌گردیم چون باید ظرف‌ها را از شب کریسمس می‌شویم. تامار شارپ، صاحب مسافرخانه فیرویو، توضیح داد که دو روز از کارکنان آشپزخانه ما، دو روز طول کشید تا آب را بجوشانند، ظرف ها را بشویند.

در بخش‌هایی از جکسون، رهبران کلیسا گفتند مطمئن نیستند که می‌توانند در روز یکشنبه، ۱ ژانویه ۲۰۲۳، مراسم را برگزار کنند.

پرسی دیویس، افسر کلیسا در سنت پترزبورگ گفت: “ما در انتظار برگزاری مراسم در فردا هستیم. اما همین الان، حدود یک ساعت پیش گزارشی دریافت کردم که فشار آب نداریم.” کلیسای لوتر ام بی.

Chokwe A. Lumumba، شهردار جکسون، گفت که درخواستی از آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) برای کمک به مشاغلی که تحت تأثیر بحران آب قرار گرفته اند، ارائه کرده است.

گود گفت که نانوایی برود استریت در روز دوشنبه 2 ژانویه فشار آب را مجدداً ارزیابی خواهد کرد تا مشخص کند که آیا می توانند بازگشایی شوند یا خیر. شارپ گفت که آنها بعد از ظهر شنبه فشار آب را در مسافرخانه Fairview به دست آوردند.

[ad_2]

Leave a reply