مشارکت اتاق بزرگ جکسون راه حلی برای بحران آب می خواهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مشارکت اتاق بزرگ جکسون (GJCP) در حالی که مقامات می سی سی پی برای حل بحران جاری آب در پایتخت تلاش می کنند، مجموعه ای از اصول را منتشر کرده است.

این اتاق که از حدود 1400 تجارت جکسون تشکیل شده است، بیش از 200000 کارمند را نمایندگی می کند. از طریق جلسات با مقامات می سی سی پی و رهبران جامعه و تجارت، هدف این است که در همان صفحه قرار بگیریم.

“همه یک راه حل می خواهند، و من فکر می کنم یکی از چالش های ما در اینجا این است که اگرچه همه ما یک هدف را می خواهیم. راهی که ما برای رسیدن به آن هدف در پیش می گیریم متفاوت است. ما به عنوان یک سازمان فکر می کردیم که می توانیم با تعیین آن ها به این روند کمک کنیم. جف رنت، رئیس و مدیر عامل GJCP گفت: اصولی برای بازیابی و رسیدگی به سیستم آب که به همه اجازه می دهد در یک جاده حرکت کنند. نحوه بهبودی ما، نحوه رسیدگی به این مشکل برای رهبری ایالت و رهبری شهر به خوبی صحبت می کند و همه می توانند در پایان روز برنده شوند.

اصول راهنما شامل یافتن راه حلی است که برای همه ساکنان جکسون منصفانه باشد و راه حلی که راه حل های دائمی را برای زیرساخت های آب جکسون اعمال کند.

[ad_2]

Leave a reply