مسافران نگران لغو پروازهای تعطیلات آینده هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بسیاری از آمریکایی ها در تعطیلات آخر هفته روز یادبود برنامه هایی برای پرواز داشتند. با این حال، برخی از پروازها ممکن است لغو یا تاخیر را تجربه کرده باشند.

طبق گفته همه خطوط هوایی، آخر هفته روز یادبود، آغاز فصل سفرهای تابستانی است. امسال یکی از شلوغ‌ترین سال‌ها خواهد بود، با توجه به اینکه پس از تعطیلی کووید-19، سفر دوباره افزایش می‌یابد.

به گزارش AAA، پنجشنبه 26 اردیبهشت شلوغ ترین روز بود. دوشنبه، 30 می انتظار می رفت که سبک ترین باشد.

چیزی که بیشتر خطوط هوایی و مسافران برای آن آماده نشدند، افزایش میزان تاخیر و لغو پروازهای رخ داده بود. این به این دلیل است که بسیاری از خطوط هوایی با کمبود خلبان مواجه بودند.

به گزارش Flight Aware، تا روز دوشنبه، 30 می، در مجموع 9131 تاخیر و 1370 لغو در سراسر ایالات متحده رخ داده است. تا کنون 147 تاخیر و 253 لغو برای سه شنبه 31 اردیبهشت برنامه ریزی شده است.

با توجه به Flight Aware، یک تاخیر و صفر لغو در فرودگاه بین المللی جکسون-مدگار وایلی اورز (JAN) وجود داشته است. تاکنون هیچ کدام برای سه شنبه برنامه ریزی نشده است.

رهبران خطوط هوایی دلتا اعلام کردند که این شرکت خدمات خود را روزانه 100 بخش از 1 جولای تا 7 آگوست کاهش خواهد داد.

اگرچه JAN مانند سایر فرودگاه‌های ایالات متحده تاخیر و کنسلی را تجربه نکرده است، بسیاری از مسافران محلی نگران پروازهای خارج از جکسون هستند. مسافران گفتند که نگران این هستند که این برای سفرهای تعطیلات آینده چه معنایی دارد.

ایانا گفت: “من به تازگی از آتلانتا برگشتم و امروز به دلیل کنسلی کار را از دست دادم. می خواستم برای چهارمین بار دوباره پرواز کنم، اما مطمئن نیستم. از دست دادن کار چندان خوشحال نیستم.” پورتر، مسافر محلی.

بروک ویلیامز، یکی دیگر از مسافران محلی، گفت: “من قصد دارم در ماه ژوئن و برای چهارمین روز از کشور خارج شوم. با این حال، کمی نگران هستم، زیرا نمی خواهم گیر کنم.”

خطوط هوایی در حال تلاش برای حل این مشکل هستند.

[ad_2]

Leave a reply