مسائل مربوط به آب، سیل ممکن است همسایگان را مجبور به ترک خانه کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بسیاری از مردم در اطراف شهر هنوز بدون آب هستند. یکی از همسایه های قدیمی جکسون گفت که باران شدید اخیر، جاری شدن سیل و نداشتن آب ممکن است به زودی او را مجبور به ترک خانه کند.

او گفت: «من از این بابت ناراحتم.

ترزا جیمیسون بیشتر از اینکه بدون آب جاری زندگی کند نگران است که خانه اش روی سرش بیفتد.

“در چندین اتاق خانه من باران می بارد. در داخل باران می بارد و من خیلی ها را صدا کرده ام. خیریه های کاتولیک، همه کلیساها، FEMA، MEMA. من حتی نمی توانم به شما بگویم که با چند نفر تماس گرفته ام، اما همیشه در حال فرار هستم.”

پسرش، الیجا، اخیراً از کلرادو به خانه برگشت تا به مادر بی حرکتش کمک کند. بارندگی شدید روز یکشنبه باعث فروریختن سقف اتاق خواب بر روی ترزا شد، مشکلی که خانواده گفتند نمی توانند از عهده رفع آن برآیند.

“او فقط به کسی نیاز دارد که در کنارش باشد. کسی که بفهمد چه اتفاقی می افتد، چه می گذرد. ​​من با افراد زیادی در مکان های بالا صحبت می کنم که منابع لازم برای کمک به ما را دارند. فقط سخت بود. من فقط می دانستم که ایلیا می‌گوید: داشتم برمی‌گشتم تا با چیزی که سخت است کنار بیایم، اما آماده بودم.

همسایه جکسون در طول سال‌ها به طور مداوم با مشکل آب مواجه بوده است و به طور معمول مجبور بوده از سطل برای حمام کردن استفاده کند. اما با توجه به خراب شدن خانه، آنها مطمئن نیستند که چقدر بیشتر می توانند بمانند.

ترزا گفت: “جای دیگری ندارم که بروم. از این بابت احساس ناراحتی می کنم. صدمه دیده ام. هیچ خانواده ای ندارم که از من حمایت کند.”

آنها اکنون برای بقای خود به سخاوت دیگران وابسته اند، نه تنها برای آب، بلکه به زودی برای مکانی برای اقامت.

[ad_2]

Leave a reply