مرد کلینتون پس از گروگانگیری در ویکسبورگ در روز کریسمس دستگیر شد

[ad_1]

ویکزبورگ، خانم. (WJTV) – یک مرد کلینتون پس از گروگانگیری در روز کریسمس در ویکزبورگ با اتهامات شدید حمله و آدم ربایی روبرو است.

این حادثه درست بعد از ساعت 6 صبح یکشنبه 4 آذر در منزلی در خیابان اول شمالی رخ داد.

هنگامی که مأموران به محل حادثه رسیدند، شاکی به آنها گفت که دو تن از دوستانش، برادران ترنس کارتر، 42 ساله، از کلینتون، و رجینالد کارتر، 44 ساله، از ویکسبورگ، در داخل خانه با هم دعوا کردند. او گفت ترنس در جریان این حادثه یک اسلحه شلیک کرد.

پلیس گفت که هر دو برادر و والدین شاکی هنوز در خانه هستند. ماموران توانستند مادر شاکی را از خانه خارج کنند. آنها گفتند که پدر سعی کرد ترک کند، اما ترنس او ​​را گرفت و به داخل خانه کشید.

به گفته محققان، رجینالد چند دقیقه بعد توانست از خانه فرار کند.

پلیس گفت که به دلیل گروگان گیری با تیم واکنش ویژه اداره پلیس ویکزبورگ تماس گرفته شد. هنگامی که تیم وارد خانه شد، آنها گفتند ترنس دستورات را اجرا کرد و بدون حادثه دیگری تسلیم شد.

در جریان گروگانگیری به کسی آسیبی نرسید.

پلیس گفت ترنس با اتهامات حمله و آدم ربایی مواجه است. او تا زمان حضور اولیه اش در دادگاه شهری ویکزبورگ در روز چهارشنبه، 28 دسامبر، بدون ضمانت در بازداشت است.

افسران گفتند که رجینالد همچنین به دلیل یک حکم جنایتی برجسته از تگزاس به دلیل نقض مشروط بازداشت شد و در انتظار استرداد است.

[ad_2]

Leave a reply