مرد کانتونی در سال 2021 به تیراندازی در I-55 محکوم شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک مرد کانتونی به دلیل داشتن سلاح گرم توسط یک مجرم محکوم در ارتباط با تیراندازی که در 55 بین ایالتی در مدیسون کانتی رخ داد، محکوم شد.

دارن لامارکا، دادستان ایالات متحده اعلام کرد که تایرون دیاریو لوئیس 32 ساله به دلیل یک حادثه تیراندازی در سال 2021 به 63 ماه زندان محکوم شده است.

بر اساس اسناد دادگاه، پلیس ریجلند پس از دریافت چندین تماس 911 مبنی بر تیراندازی بین دو وسیله نقلیه در 4 نوامبر 2021 به منطقه Highland Colony Parkway در نزدیکی Old Agency Road اعزام شد.

افسران توانستند یکی از خودروها را در سمت I-55 جنوبی با سوراخ های متعدد گلوله در عقب که توسط لوئیس هدایت می شد، پیدا کنند. در نزدیکی خودرو و در جنگل، مأموران چهار اسلحه گرم پیدا کردند که پلیس می گوید لوئیس و مسافرانش سعی کردند آن ها را پنهان کنند.

از طریق تحقیقات، مقامات مجری قانون توانستند تشخیص دهند که لوئیس هر چهار اسلحه گرم، از جمله یک تفنگ دستی به سبک AR را در اختیار دارد که در جریان تیراندازی استفاده شده است. لوئیس قبلاً به دلیل سرقت مسلحانه محکوم شده بود.

در 19 آوریل 2022، لوئیس توسط هیئت منصفه فدرال متهم شد. او در 26 ژانویه 2023 به داشتن سلاح گرم توسط یک مجرم مجرم اعتراف کرد.

اداره پلیس Ridgeland و ATF در حال تحقیق هستند.

[ad_2]

Leave a reply