مرد می سی سی پی به تقلب در حمام پا اعتراف کرد

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) — وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد مردی از می سی سی پی روز پنجشنبه به نقش خود در طرحی برای کلاهبرداری از برنامه های مزایای مراقبت های بهداشتی با تجویز داروهای غیر ضروری حمام پا و دستور آزمایش غیرضروری ناخن های پا برای رشوه و رشوه اعتراف کرد.

اسناد دادگاه حاکی از آن است که ماریون لوند، که مالک و اداره کننده یک کلینیک و داروخانه پزشکی پا بود، به طور معمول برای به حداکثر رساندن بازپرداخت از Medicare، TRICARE و سایر برنامه‌های مزایای مراقبت‌های بهداشتی، نسخه‌ای برای داروهای حمام پا می‌نوشت و آن‌ها را توزیع می‌کرد.

این پزشک 54 ساله از تیلور، می سی سی پی، ناخن های پا و کشت زخم بیمارانش را نیز آزمایش کرد، حتی اگر از نظر پزشکی لازم نبود.

وزارت دادگستری گفت که او از آوریل 2020 تا مارس 2022 بیش از 1.4 میلیون دلار ادعایی به Medicare و TRICARE ارائه کرده است. همچنین گزارش شده است که یک بازاریاب ظاهراً برای نسخه ها و سفارش های خود به لوند رشوه نقدی پرداخت کرده است.

لوند به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری در مراقبت های بهداشتی گناهکار اعتراف کرد. قرار است حکم او در 15 می 2023 صادر شود. او با حداکثر ده سال زندان مواجه است.

به گفته وزارت دادگستری، لوند یکی از چهار متخصص پزشکی است که به نقش خود در این طرح اعتراف کردند.

[ad_2]

Leave a reply