مرد متهم به تیراندازی در هاتسبورگ از پلیس شهر شکایت کرد

[ad_1]

هتیزبورگ، خانم. (WHLT) – مادر مردی که در ارتباط با تیراندازی در هاتیسبرگ متهم شده بود، علیه شهر هتیسبرگ، اداره پلیس هاتسبورگ (HPD)، هیئت نظارت شهرستان فارست، “افسران پلیس ناشناس”، “مدافعان ناشناس” شکایت کرد. و «رسانه های خبری ناشناخته».

ویلیام جونز سوم، 23 ساله، از هتیسبرگ، به یک مورد حمله با سلاح مرگبار در ارتباط با تیراندازی که در خیابان ایست ساید در روز چهارشنبه، 8 ژوئن رخ داد، متهم شد. پلیس هاتسبورگ گفت که جونز و یک مرد دیگر هر دو از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. .

پاین بلت نیوز گزارش داد که مادرش، ونسا جونز، وکیل محلی و قاضی سابق دادگاه شهری هاتسبورگ، از طرف جونز شکایت کرده است. در این شکایت آمده است که مدافعان حق پسرش را در برابر تفتیش و توقیف غیرقانونی، دستگیری دروغین و حبس غیرقانونی نقض کرده اند.

در این کت و شلوار ادعا شده است که جونز، مالک رستوران Eastside Soul Food، در حال خروج از درب ورودی رستوران بود که توسط مردی در پارکینگ مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در این گزارش آمده است که جونز در دفاع از خود شلیک کرد. سپس برای مداوا به بیمارستان عمومی فارست منتقل شد.

سپس، پلیس خودروی او را به مدت 5 ساعت بازرسی کرد، که این دعوا حقوق او را نقض کرد. علاوه بر این، این شکایت ادعا می کند که پلیس هاتسبورگ ساعت ها از اطلاع خانواده جونز از موقعیت و وضعیت پزشکی او خودداری کرده است. گفته می‌شود پلیس او را به زندان کانتی فارست برد تا عکسش در اخبار ساعت 10 شب باشد.

جونز به دنبال جبران خسارت های روانی و عاطفی، هزینه های درمان پزشکی و روانی و هزینه ها و هزینه های معقول وکیل است.

[ad_2]

Leave a reply