مرد جکسون آب را به سالمندان معلول آسیب دیده از بحران آب می رساند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یکی از ساکنان جکسون هر کاری که می تواند انجام می دهد تا مطمئن شود همه کسانی که به آب نیاز دارند می توانند آن را دریافت کنند.

مشاغل و خانه های محلی چند روزی است که آب ندارند. اگرچه چندین سایت توزیع در اطراف شهر جکسون راه اندازی شده است، این ساکن رویکرد دیگری در پیش گرفت.

مارکوس والاس و چند داوطلب شروع به دفع آب در خیابان اوکلند کردند و در سایه اوکس به پایان رسید. او گفت که می‌خواهد مطمئن شود که سالمندان و شهروندان ناتوان از آب پاکیزه برخوردار می‌شوند، زیرا آنها نمی‌توانند به مکان‌های توزیع برسند.

والاس گفت: “یکی از چیزهایی که من همچنان بر آن تاکید می کنم، این روزهای سختی است. مردم بسیار ناامید هستند. ما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم. اغلب می شنوید که همه می گویند جکسون انعطاف پذیر است. ما انعطاف پذیر هستیم، اما خسته شده ایم.” .

والاس سه کامیون آب آورد. او گفت که مردم در صورت استقرار در محله‌ها می‌توانند موارد آب را راحت‌تر دریافت کنند زیرا دسترسی به آن نسبت به محل‌های توزیع بیشتر است.

من فقط می‌خواهم رهبران این جامعه را از تمام سطوح دولتی به چالش بکشم. شهر، شهرستان، ایالت، فدرال، همه موارد فوق برای دریافت یک کامیون وانت. اگر ندارید، وانت یک نفر را قرض بگیرید. کمی آب بیاورید و به این محله ها بروید. این افراد دوست دارند شما را ببینند. آنها نیاز مبرم دارند والاس گفت که ظاهر شدن، نشان دادن صورت خود و دادن آب به آنها تفاوت زیادی ایجاد می کند.

[ad_2]

Leave a reply