مرد توپلو به جرم سرقت از بانک به 20 سال زندان محکوم شد

[ad_1]

آکسفورد، خانم (WJTV) – روز سه شنبه، 1 نوامبر، یک مرد توپلو پس از محکوم شدن به سرقت از بانک به 20 سال زندان محکوم شد.

قاضی ناحیه ایالات متحده، شریون آیکاک، جاسپر واگنر 57 ساله را به حداکثر 20 سال زندان محکوم کرد. آیکوک در صدور این حکم خاطرنشان کرد که واگنر 10 بار محکومیت قبلی برای سرقت بانک داشته است و این حکم برای بازدارندگی او از رفتار مشابه در آینده ضروری است.

بر اساس اسناد دادگاه، واگنر در 6 آوریل 2022 وارد بانک جامعه واقع در خیابان اصلی غربی 307 در توپلو شد و یادداشتی را به عابر بانک ارائه کرد که در آن نوشته شده بود: “آرام باشید، بدون آلارم، بدون بسته رنگ، ماشین پول خود را روشن کنید. تا زمانی که می گویم توقف کنید – 100 دلار 4 50 دلار دست خود را از زیر پیشخوان نگه دارید.

پس از اینکه متوجه شد دزد جدی است، گوینده متوجه شد که او نمی تواند دستان سارق را ببیند یا تشخیص دهد که آیا او اسلحه دارد یا خیر و 5000 دلار به او داد. گوینده سارق را به عنوان یک مشتری بانک شناخت و واگنر متعاقباً از طریق ویدئوی نظارتی که برای عموم منتشر شد شناسایی شد.

مأموران تحقیق واگنر را به هتلی در لیدز، آلاباما تعقیب کردند، جایی که در روز سرقت حکم بازرسی اتاق او را گرفتند و 4850 دلار از پول سرقت شده را پیدا کردند.

سوابق دادگاه نشان می دهد که واگنر قبلاً به چندین فقره سرقت از بانک در سال های 2001 و 2012 محکوم شده بود.

پلیس Tupelo و FBI با کمک قابل توجهی از اداره پلیس لیدز، آلاباما که واگنر را در روز سرقت بانک دستگیر کرد، این پرونده را بررسی کردند.

[ad_2]

Leave a reply