مردی که متهم به قتل دونده ممفیس بود، بدون ضمانت نگه داشته شد

[ad_1]

ممفیس، تن. (AP) – یک قاضی تنسی روز چهارشنبه وثیقه مردی را که متهم به قتل یک زن ممفیس بود که در جریان دویدن قبل از سحر در نزدیکی محوطه دانشگاه ربوده شده بود، لغو کرد.

کلئوتا آبستون، که به قاضی شهرستان شلبی گفت ترجیح می‌دهد به عنوان کلوتا هندرسون نامیده شود، به اتهاماتی از جمله قتل درجه یک در ربودن و قتل الیزا فلچر، 34 ساله، بدون ضمانت زندانی خواهد شد.

قاضی جلسه جنرال، لوئیس مونتسی، روز سه شنبه دستور داد تا او را به اتهام آدم ربایی شدید، دستکاری مدارک، سرقت و کلاهبرداری با وثیقه 510000 دلاری بازداشت کند.

هندرسون فقط با این اتهامات روبرو شده بود تا اینکه پلیس روز سه شنبه جسدی را که یک روز قبل در پشت یک دوبلکس خالی پیدا شده بود به نام فلچر شناسایی کرد. او سپس به قتل درجه یک متهم شد و روز چهارشنبه برای اولین بار در دادگاه حاضر شد. قاضی گفت که تغییر نام به هندرسون در پرونده دادگاه ثبت خواهد شد.

وکیل عمومی مظنون در خصوص وکالت آتی وی درخواست مهر و موم کرده است. جزئیات این حرکت فاش نشده است. این مدافع عمومی به طور علنی در مورد جزئیات اتهامات علیه هندرسون اظهار نظر نکرده است.

پلیس ممفیس گفت فلچر، همسر، مادر دو فرزند و یک معلم مهدکودک، در حال دویدن در نزدیکی محوطه دانشگاه ممفیس بود که مردی پس از کشمکش کوتاهی در حدود ساعت 4 صبح، او را به زور سوار یک SUV کرد.

مقامات گفتند که فلچر وقتی از دویدن معمولی صبحگاهی خود به خانه بازنگشت، مفقود شده و تلفن همراه و بطری آب وی در مقابل خانه ای متعلق به دانشگاه کشف شد.

مارشال های ایالات متحده هندرسون 38 ساله را روز شنبه پس از اینکه پلیس DNA او را روی یک جفت صندل در نزدیکی جایی که آخرین بار فلچر دیده بود، شناسایی کرد، دستگیر کردند.

پس از بیش از سه روز جستجو، پلیس جسد فلچر را درست بعد از ساعت 5 بعد از ظهر دوشنبه پیدا کرد. پلیس تا صبح سه شنبه علناً تایید نکرد که جسد متعلق به فلچر است.

سرلین “سی جی” دیویس، مدیر پلیس ممفیس، گفت که هنوز برای تعیین چگونگی و مکان کشته شدن فلچر در تحقیقات زود است. دیویس گفت جسد او در پشت یک دوبلکس خالی پیدا شد. یک سوگندنامه پلیس گفت که افسران متوجه ردهای خودرو در کنار راه ورودی دوبلکس شدند و آنها “بوی پوسیدگی را استشمام کردند.”

در این سوگندنامه آمده است که شورت دویدن بنفش مطابق با آنچه فلچر پوشیده بود در یک کیسه زباله دور انداخته شده در همان نزدیکی پیدا شد.

استیو مالروی، دادستان منطقه شلبی، روز سه‌شنبه گفت که پرونده فلچر یک “حمله جداگانه توسط یک غریبه” بود. او روز چهارشنبه در حالی که در بیرون از دادگاه برای رسانه های خبری سخنرانی می کرد، بر این اظهار نظر ایستاد.

مظنون قبلاً در سال 2000، زمانی که 16 سال داشت، یک وکیل برجسته ممفیس را ربود. او 20 سال را به خاطر این جنایت در زندان گذراند، اما به 24 سال محکوم شد. برخی آزادی را زیر سوال برده اند. مالرو خاطرنشان کرده است که هندرسون 85 درصد از محکومیت خود را گذرانده است، که مالروی گفت: «غیرعادی نبود».

[ad_2]

Leave a reply