مردی که در سال 2000 متهم به آدم ربایی با دوش بود، وکیل دادگستری را ربود

[ad_1]

ممفیس، تن. (AP) – مرد متهم به ربودن یک زن تنسی که هفته گذشته در حال دویدن در نزدیکی دانشگاه ممفیس بود، 20 سال را به دلیل یک آدم ربایی قبلی پشت میله های زندان گذراند.

مارشال های ایالات متحده، کلوتا آبستون 38 ساله را روز شنبه پس از اینکه پلیس DNA او را روی یک جفت صندل در نزدیکی جایی که آخرین بار الیزا فلچر دیده بود، شناسایی کرد، دستگیر کردند. پلیس همچنین وسیله نقلیه ای را که معتقد است در آدم ربایی مورد استفاده قرار گرفته است، به شخصی در محل اقامتی که آبستون در آن اقامت داشت، مرتبط کرد.

در حالی که فلچر پیدا نشده است، پلیس ممفیس در سوگندنامه گفت که آنها معتقدند او در این آدم ربایی به شدت مجروح شده است، که در ویدئوی نظارتی ضبط شده است. مقامات می گویند فلچر 34 ساله حوالی ساعت 4 صبح روز جمعه در حال دویدن بود که مردی به او نزدیک شد و پس از یک کشمکش کوتاه او را به زور سوار یک SUV کرد. فلچر وقتی صبح آن روز به خانه بازنگشت، ناپدید شد.

Commercial Appeal گزارش داد که آبستون قبلا یک وکیل برجسته ممفیس را در سال 2000 ربوده بود. هنگامی که او فقط 16 سال داشت، ابستون کمپر دوراند را به زور به زور در صندوق عقب ماشین خود با تهدید اسلحه فرو برد. پس از چند ساعت، آبستون دوراند را بیرون آورد و مجبور کرد برای برداشت پول از دستگاه خودپرداز به سمت پمپ بنزین مپکو برود. در ایستگاه، یک نگهبان مسلح اداره مسکن ممفیس وارد شد و دوراند برای کمک فریاد زد. آبستون فرار کرد اما پیدا و دستگیر شد. بر اساس سوابق دادگاه، او در سال 2001 به جرم آدم ربایی و دزدی شدید اعتراف کرد. او به 24 سال حبس محکوم شد.

دوراند، در بیانیه‌ای که به قربانیان وارد شده، نوشته است: «خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم از بازداشت کلئوتا آبستون فرار کنم. …به احتمال زیاد اگر فرار نمی کردم، کشته می شدم.» Commercial Appeal گزارش داد. دوراند خاطرنشان کرد که بیش از یک سال طول کشید تا ابستون اقرار گناه را امضا کند و این امتناع را “فخرفروشی زندان” نامید.

دوراند همچنین تاریخچه طولانی آبستون در سیستم دادگاه نوجوانان را شرح داد. طبق بیانیه دیورند، در سال‌های قبل از آدم ربایی، ابستون به دزدی، ضرب و جرح، حمله شدید با اسلحه و تجاوز به عنف متهم شده بود.

دیورند در سال 2013 درگذشت، هفت سال قبل از اینکه آبستون در نوامبر 2020 در سن 36 سالگی آزاد شود. به گزارش Commercial Appeal، در دو سال پس از آزادی او، هیچ اتهام مستند دیگری علیه ابستون در شهرستان شلبی قبل از دستگیری او در روز شنبه وجود نداشت.

سوابق دادگاه آنلاین نشان نمی دهد که آیا آبستون وکیلی دارد که بتواند از طرف او اظهار نظر کند یا خیر. دادگاه برای روز سه شنبه تعیین شده است.

فلچر نوه مرحوم جوزف اورگیل سوم، تاجر سخت افزار و بشردوست ممفیس است. خانواده با انتشار بیانیه‌ای ویدیویی درخواست کمک برای یافتن فلچر کرده و برای اطلاعات در مورد این پرونده 50000 دلار جایزه تعیین کرده‌اند.

___

این داستان تصحیح شده است تا نشان دهد ابستون 20 سال را به دلیل ربودن دیورند در زندان گذرانده است.

[ad_2]

Leave a reply