مردی که به مرگ دویدن متهم شده بود، در پرونده قبلی با اتهاماتی روبرو است

[ad_1]

ممفیس، تن. (AP) – مردی که متهم به قتل یک معلم تنسی بود که در جریان یک مسابقه قبل از سپیده دم ربوده شده بود، به اتهامات جداگانه ناشی از یک آدم ربایی ادعایی در سال 2021 متهم شده است.

کلئوتا هندرسون روز جمعه در زندان شهرستان شلبی به اتهام تجاوز به عنف تشدید شده، به ویژه آدم ربایی تشدید شده و حمل غیرقانونی اسلحه، دوباره رزرو شد.

رسانه ها گزارش دادند که جزئیات آخرین اتهامات علیه هندرسون بلافاصله در دسترس نیست. پلیس ممفیس به تماس‌هایی که به دنبال اظهار نظر بودند پاسخ نداد و مدافع عمومی هندرسون برای اظهار نظر در تماس نبود.

کیفرخواست ناشی از حمله ادعایی سال گذشته، پنجشنبه، چند روز پس از دستگیری هندرسون در قتل الیزا فلچر، مادر دو فرزند و معلم مهدکودک صادر شد.

هندرسون، که با نام کلیوتا آبستون نیز شناخته می‌شود، متهم به ربودن و کشتن فلچر، 34 ساله است. هندرسون در زندان شهرستان شلبی به دلیل اتهامات ناشی از مرگ فلچر بدون ضمانت نگهداری می‌شود.

فلچر هنگام دویدن قبل از سحر در نزدیکی پردیس دانشگاه ممفیس در سپتامبر ناپدید شد. 2. بقایای او روز دوشنبه در نزدیکی یک خانه متروکه پیدا شد. در سوگندنامه دستگیری آمده است که هندرسون پس از اینکه پلیس DNA او را روی صندل هایی که در نزدیکی مکانی که آخرین بار فلچر در آنجا دیده شده بود، شناسایی کرد، دستگیر شد.

هندرسون 38 ساله پیش از این به دلیل آدم ربایی که در سن 16 سالگی مرتکب شده بود، 20 سال زندان را پشت سر گذاشته بود.

[ad_2]

Leave a reply