مردی که به قتل دانشجویان دانشگاه MSU محکوم شده بود، درخواست تجدید نظر رد شد

[ad_1]

ناچز، خانم (WJTV) – یک زندانی محکوم به اعدام که به اتهام کشتن دو دانشجوی دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU) در سال 1994 محکوم شده بود، درخواست تجدید نظر در دادگاه عالی می سی سی پی رد شد.

دموکرات Natchez گزارش داد که ویلی جروم “فلای” منینگ در سال 1994 به اتهام قتل عمدی دو حکم اعدام دریافت کرد. او به کشتن دانشجویان دانشگاه MSU، جان استکلر، 19 ساله، از ناچز، و تیفانی میلر، 22 ساله، از مدیسون محکوم شد.

منینگ ابتدا به دلیل تلاش برای فروش اقلام متعلق به قربانیان دستگیر شد. او مدعی است اقلامی که سعی کرده بفروشد توسط شخص دیگری دزدیده شده است.

روزنامه گزارش داد که او خواستار آزمایش مجدد شواهد DNA مورد استفاده در این پرونده با استفاده از فناوری است که در طول محاکمه او در دسترس نبود. این به این دلیل است که در ماه مه 2013، چند روز قبل از اجرای برنامه ریزی شده او، دفتر تحقیقات فدرال و وزارت دادگستری ایالات متحده تأیید کردند که از مدارک DNA ناقص برای محکوم کردن او استفاده شده است.

منینگ قبلاً از محکومیت دیگری برای قتل مضاعف تبرئه شده بود. او قبلاً به کشتن امولین جیمرسون 90 ساله و دخترش آلبرتا جردن 60 ساله در حین تلاش برای سرقت در آپارتمان آنها در استارکویل تنها چند هفته پس از قتل دانش آموزان MSU محکوم شده بود. زمانی که مشخص شد یکی از شاهدان اصلی دادگاه دروغ گفته است، حکم مجرمیت لغو شد.

این روزنامه گزارش داد که منینگ شش سال برای آزمایش شواهد DNA و تجزیه و تحلیل اثر انگشت متخصص گذرانده است. نتایج قطعی نبود، اما منینگ بر بی گناهی خود تاکید کرد.

یک دادگاه مداری درخواست او را برای انتقال مدارک DNA در محاکمه به مرکز دیگری رد کرد. او به این تصمیم در دادگاه عالی می سی سی پی اعتراض کرد. به گزارش این روزنامه، دادگاه عالی روز پنجشنبه این درخواست تجدیدنظر را رد کرد.

[ad_2]

Leave a reply