مردی که به دلیل قتل در سال 1999 در شهرستان مدیسون مورد محاکمه قرار می گیرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دادگاه عالی می سی سی پی حکم داد که مردی که به خاطر قتلی در سال 1999 زندانی شده بود، به طور نادرست محکوم شد. پرونده وی برای صدور حکم به دادگاه بدوی ارجاع شد.

بر اساس اسناد دادگاه، بیلی ری هریس و رونی تراویس در تاریخ 7 نوامبر 1999 در باشگاه ویندی سیتی در مدیسون کانتی با هم درگیر شدند. دعوا بیرون از ساختمان رخ داد و دو برادر هریس به آن ملحق شدند. شاهدان صدای شلیک گلوله را شنیدند، سپس تراویس در یک گودال روبروی خیابان پیدا شد. او تقریبا یک روز بعد بر اثر ضربه مغزی درگذشت.

در سال 2001، بیلی ری هریس بر اساس بخش 97-3-19 (1) (b) به قتل با قلب فاسد محکوم شد. در آن زمان، قانون فقط «قتل» و «قتل سرمایه» را تعریف می کرد. قتل با دل فاسد صرفاً «قتل» بود. هریس بدون آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شد.

درخواستی که ارائه شد استدلال می کرد که هریس به طور نادرست به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شده است، در حالی که حداکثر مجازات مجاز توسط بخش مشروح کد می سی سی پی 97-3-21 “حبس ابد” است.

امروز قتل با دل فاسد قتل درجه دو است. در سال 2001، یک محکومیت به قتل منجر به حبس ابد شد. اکنون مجازات قتل با قلب فاسد همچنان حبس ابد است «در صورتی که هیئت منصفه در رأی خود مقرر کرده باشد»، اما اگر هیئت منصفه در مورد حبس ابد به توافق نرسد، دادگاه بدوی «مجازات را حداقل 20 و نه کمتر از 20 سال تعیین خواهد کرد. بیش از 40 سال حبس.فقط فردی که به قتل عمد محکوم شده باشد واجد شرایط مجازات ابد بدون امکان آزادی مشروط بر اساس هر یک از نسخه های این اساسنامه است.

در اول نوامبر، دادگاه عالی می سی سی پی حکم لغو حکم ابد هریس را بدون آزادی مشروط صادر کرد و پرونده را برای صدور حکم به دادگاه منطقه مدیسون ارجاع داد.

[ad_2]

Leave a reply