مردی به جرم سرقت از کارمند هتل ریجلند محکوم شد

[ad_1]

مدیسون کانتی، خانم. (WJTV) – یک مرد جکسون توسط هیئت منصفه دادگاه منطقه مدیسون به دلیل سرقت از یک کارمند هتل در سال 2021 مجرم شناخته شد.

دادستان منطقه بابا براملت اعلام کرد که نوح برادفورد 24 ساله در یک فقره سرقت مسلحانه مجرم شناخته شد.

بازرسان گفتند که در 28 مه 2021، برادفورد با کلاه و ماسک به سمت میز جلوی سوئیت های استیبریج رفت، پشت پیشخوان پرید و اسلحه ای را روی کارگر کشید. آنها گفتند که او تقاضای پول کرده و پس از گرفتن 250 دلار از صندوق، از هتل متواری شده است.

پس از به دست آوردن فیلم نظارتی، پلیس Ridgeland توانست خودروی مظنون را مشاهده کند. در نهایت آنها توانستند ماشین را تا بردفورد دنبال کنند.

پلیس گفت پس از بازرسی آپارتمان برادفورد، لباس هایی را که وی در سرقت استفاده کرده بود و همچنین اسلحه ای را که در مخزن توالت او پنهان شده بود، پیدا کردند.

استیو راتکلیف، قاضی دادگاه منطقه، پس از اعتراف به گناه، تاریخ صدور حکم را برای برادفورد در 15 می 2023 ساعت 9:00 صبح تعیین کرد. او ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

به گفته براملت، برادفورد همچنین به قتل و چندین سرقت مسلحانه در شهرستان هیندز متهم است. او پس از این واقعه بدون محکومیت به اتهام کمک به سرقت مسلحانه مشروط شد و در زمان سرقت Ridgeland همچنان در حالت آزمایشی بود. او همچنین در حال حاضر با یک اتهام آدم ربایی در شهرستان هیندز مواجه است که هنوز در حال بررسی است.

[ad_2]

Leave a reply