مردم می سی سی پی منتظر حکم دادگاه عالی سقط جنین هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که تنها یک روز از برنامه دادگاه عالی برای انتشار نظرات در دوره امسال باقی مانده است، آمریکایی ها همچنان منتظر صدور حکم در مورد فیلم Roe v. تصمیم وید

دیوان عالی ایالات متحده 13 پرونده برای تصمیم گیری در مورد این مدت باقی مانده است. یک مورد توجه زیادی را به می سی سی پی جلب می کند – تصمیم برای لغو Roe v. وید

دیوید لین، فعال ضد سقط جنین، گفت: «این یک موهبت ناگفته برای تعداد کودکانی است که سقط نمی شوند.

وارا لیون از شورای سیاستگذاری ACLU می سی سی پی گفت: “آنها قبلاً تصمیم گرفته اند که می خواهند بدن افرادی را که می توانند باردار شوند کنترل کنند.”

دادگاه در روز پنجشنبه، 23 ژوئن، چهار نظر را صادر کرد. در همین حال، بیشتر تمرکز در می سی سی پی، پرونده Dobbs v. سلامت زنان جکسون در مورد قانونی بودن قانون می سی سی پی.

لین گفت: «دولت فدرال و سیستم دادگاه فدرال در سال 1973 به زنان این حق را داد که جنین خود را بکشند.

در ماه مه، پیش‌نویس رای فاش شده نشان می‌داد که دادگاه عالی ایالات متحده می‌تواند پرونده تاریخی 1973 را که سقط جنین را در سراسر کشور قانونی می‌کرد، لغو کند.

لیون گفت: «از نظر تاریخی، افرادی که این موضوع تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، زنان رنگین پوستی هستند که زیر نرخ فقر زندگی می‌کنند و نمی‌توانند به مراقبت‌های بهداشتی مشابهی دسترسی داشته باشند که زنان دارای امکانات هستند».

این حکم می‌تواند در اوایل روز جمعه، 24 ژوئن صادر شود، اگرچه انتظار می‌رود دیوان عالی نظر نهایی را تا پایان ژوئن یا اوایل ژوئیه به همراه هشت حکم دیگر منتشر کند.

[ad_2]

Leave a reply