مردم می سی سی پی امنیت خرید را پس از تیراندازی های اخیر زیر سوال می برند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – می سی سی پی مرکزی این هفته دو تیراندازی در فروشگاه های مواد غذایی را تجربه کرده است. اهالی می سی سی پی می گویند که در هنگام خرید بیشتر نگران امنیت خود هستند، به خصوص با خرید تعطیلات هنوز.

روز یکشنبه، 18 دسامبر، شهر جکسون تیراندازی در پارکینگ فروشگاهی را تجربه کرد که در فروشگاه کروگر در I-55 در جکسون رخ داد. این حادثه شامل سه مظنون بود. در طی یک به روز رسانی در مورد تیراندازی، کلانتر شهرستان هیندز، تایری جونز، گفت که می خواهد خریداران در جامعه احساس امنیت کنند.

جونز گفت: “ما امنیت شما را نیز تضمین خواهیم کرد. ما نباید اجازه دهیم که یک بازیگر بد یا بازیگران بد به ما اجازه دهند که از احساس عادی بودن خود منحرف شویم، کارهایی که ما دوست داریم انجام دهیم و می خواهیم انجام دهیم.”

روز چهارشنبه، 21 دسامبر، فروشگاه والمارت در ریچلند با تیراندازی افسران مواجه شد که منجر به کشته شدن مظنون شد. به گفته اداره امنیت عمومی می سی سی پی، افسران قبل از گروگان گیری فراخوانده شدند.

از آنجایی که شهر جکسون حوادث خشونت با اسلحه را تجربه می کند که باعث شد بسیاری از افراد به اقدامات احتیاطی ایمنی توجه کنند، ایمنی خرید به لیست اضافه شده است.

تابیتا شاو، یکی از همسایگان جکسون، معتقد است که افزایش جرم و جنایت در شهر ظالمانه است و زمان آن فرا رسیده است که امنیت بیشتری اعمال شود.

او گفت: “امنیت بیشتری باید وجود داشته باشد زیرا اکنون بر فعالیت های عادی روزمره مانند خرید تاثیر گذاشته است. منظورم این است که شما فکر می کنید اکنون برای رفتن به فروشگاه ها به فلزیاب نیاز داریم، اما من آن را نمی زنم.”

شاو معتقد است که اجرای امنیت بیشتر احتمال وقوع جرم را در فروشگاه‌هایی که در آن‌ها امنیت کمی وجود دارد یا وجود ندارد، کاهش می‌دهد.

[ad_2]

Leave a reply