مربی تناسب اندام می گوید که فرماندار سابق برایانت پروژه ای را که با بودجه رفاهی اداره می شود به دلیل ناراحتی عاطفی شکایت می کند.

[ad_1]

پل لاکوست، یک مربی تناسب اندام و یکی از ورزشکاران بازنشسته ای که درگیر رسوایی مداوم رفاهی می سی سی پی شده است، به سازمان دولتی که از او شکایت کرده است، شلیک می کند.

در ادعای متقابل اخیر خود، لاکوست ادعا می کند که شخصی از ایالت او را به جلسه ای در اواسط سال 2018 دعوت کرده است تا درباره انعقاد قرارداد با آن بحث شود و فرماندار سابق فیل برایانت به آژانس رفاه دستور داده است که سازمان لاکوست را برای برگزاری کمپ های آموزشی رایگان بدنسازی در سراسر کشور استخدام کند. کشور.

در آن زمان، این ورزشکار قبلاً دوره هایی را برای متخصصان و مقامات دولتی در منطقه مترو جکسون برگزار می کرد که شامل لیوت آن زمان نیز می شد. فرماندار تیت ریوز و بسیاری از قانونگذاران دیگر.

سازمان لاکوست، بنیاد ورزش پیروزی، در نهایت 1.3 میلیون دلار کمک موقت فدرال برای خانواده‌های نیازمند یا TANF از طریق یک غیرانتفاعی خصوصی به نام مرکز آموزش جامعه می‌سی‌سی‌پی دریافت کرد، حسابرسان در سال 2020 یافتند.

در شکایت MDHS آمده است: «در ازای این بودجه، Victory Sports و Lacoste کمپ های تمرینی تناسب اندام را برگزار کردند که هیچ یک از آنها برای دستیابی یا دستیابی به هدف قانونی TANF نبود. “… لاکوست و بنیاد ورزش پیروزی به MDHS بدهی 1,309,183 دلاری دارند.”

این پرداخت ها منجر به اتهامات جنایی علیه بنیانگذار غیرانتفاعی، نانسی نیو، و پسرش، زک نیو شد، که اعتراف کردند که از دولت با انتقال پول رفاهی به برنامه لاکوست کلاهبرداری کرده اند.

اما لاکوست ادعا می کند که هرگز نمی دانسته است که پولی که دریافت کرده برای کمک به خانواده های فقیر بوده است، و اکنون او ادعا می کند که فرماندار سابق و مقامات فدرال در این امر دخیل بوده اند.

لاکوست به تعداد فزاینده‌ای از متهمان دعوای مدنی می‌پیوندد – از جمله نانسی نیو، خواهرزاده آستین اسمیت، مدیر سابق رفاه و برت فاور، مدافع سابق NFL – که برایانت را متهم می‌کنند. فرماندار سابق هیچ اتهام مدنی یا کیفری ندارد.

می سی سی پی تودی ابتدا روابط ریوز با قرارداد تناسب اندام را گزارش کرد، از جمله ملاقات هایی که او با لاکوست و مدیر سابق رفاه، جان دیویس، که در انتظار صدور حکم در پرونده کلاهبرداری رفاهی است، داشت. این افشاگری ها باعث شد وکیل اسمیت درخواست کند که ریوز به عنوان متهم در این پرونده اضافه شود.

اما در پیشنهاد اخیر لاکوست به نام ریوز اشاره نشده است، بلکه فقط برایانت ذکر شده است.

از آنجایی که ریوز بر وزارت خدمات انسانی، آژانسی در دفتر فرماندار نظارت می کند، او همچنین مسئول دعوی مدنی است که علیه لاکوست به همراه ده ها نفر دیگر مطرح می شود. لاکوست همچنین ریوز را برای فرمانداری در سال 2019 تایید کرد.

در ادعای متقابل لاکوست آمده است که او “در سراسر ایالت به عنوان فردی که آگاهانه از مردم فقیر می سی سی پی پول گرفته است مورد تمسخر قرار گرفته است.”

در این سند آمده است: «او چنین کاری نکرد. این آسیب در نتیجه بی‌توجهی ایالت از طریق MDHS (دپارتمان خدمات انسانی می‌سی‌سی‌پی) بوده و همچنان متحمل می‌شود، زمانی که MDHS با سهل انگاری هزینه کمپ‌های تناسب اندام را با بودجه TANF پرداخت کرد.»

لاکوست از قاضی، قاضی دادگاه ناحیه هیندز، فی پترسون، خواست تا علیه MDHS قضاوت کند و از جمله موارد دیگر، به خاطر ناراحتی عاطفی به آن خسارت بدهد.

این ورزشکار گفت که در اواسط سال 2018 در جلسه ای با برایانت و دیویس شرکت کرده است. او گفت که نمایندگانی از دولت فدرال که سیاست های آن بر نحوه خرج کردن بودجه رفاهی ایالت ها حاکم است، حضور داشتند.

لاکوست گفت برایانت و دیویس به او گفته اند که می خواهند سازمان او را به عنوان بخشی از ابتکار عمل ایالت برای کاهش چاقی و بهبود رفاه مردم می سی سی پی استخدام کنند. اگرچه آنها اداره رفاه را درگیر کردند، اما در پرونده لاکوست ذکر نشده است که آنها در مورد حفظ این برنامه برای خانواده های فقیر بحث کرده اند.

در ادعای متقابل لاکوست آمده است: “در پایان جلسه، شرکت کنندگان در جلسه ایالتی و فدرال از لاکوست پرسیدند که آیا علاقه مند به ارائه خدمات به صورت سراسری است.” “در نهایت، فرماندار برایانت به جان دیویس دستور داد تا با لاکوست کار کند و VSF (بنیاد ورزش پیروزی) در نهایت برای ارائه خدمات انتخاب شد.”

اتهامات مدنی ارائه شده توسط MDHS علیه لاکوست نیز این جلسه را مورد بحث قرار می دهد، اما با لحنی بسیار متفاوت و از حضور برایانت و عوامل فدرال صرف نظر می کند.

“لاکوست جلسه ای را با دیویس تسهیل کرد که طی آن لاکوست به جان دیویس، مدیر اجرایی MDHS پیشنهاد داد که دیویس کمک های مالی قابل توجهی را به Victory Sports (و بنابراین به Lacoste) در ازای تدارک مستمر “کمپ های تناسب اندام” توسط لاکوست به مقامات منتخب و سیاسی آنها اختصاص دهد. در شکایت مدنی اصلاح شده MDHS آمده است.

لاکوست، دیویس و ریوز سپس در اوایل سال 2019 برای بحث در مورد برنامه تناسب اندام ملاقات کردند – پس از اینکه سازمان لاکوست با سازمان غیرانتفاعی نیو قرارداد بست، اما قبل از اینکه بیشتر پول را دریافت کند. آژانس در آن زمان دچار آشفتگی مالی بود و اخیراً به دریافت کنندگان اطلاع داده بود که بودجه آنها کاهش می یابد. کمک های مالی فرعی MDHS به در دسترس بودن پول بستگی دارد، بنابراین خود قرارداد همیشه تضمینی برای پرداخت نیست.

لاکوست به دیویس گفت که ریوز می‌خواهد آنها به صورت خصوصی ملاقات کنند و افزود: “تیت همه ما را برای خودش می‌خواهد.”

دو روز بعد، دیویس به معاون خود دستور داد تا برای پرداخت هزینه قرارداد لاکوست، به سازمان غیرانتفاعی نیو مبالغی مخفیانه بپردازد و آن را «مسئله تناسب اندام ستوان فرماندار» نامید، با اشاره به فرماندار ریوز، معاون فرماندار در زمان رسوایی.

حسابرس ایالتی شاد وایت، مدیر سابق کمپین برایانت که برایانت در ابتدا به سمت خود منصوب شد، پرداخت ها به برنامه Victory Sports را زیر سوال برد زیرا “هیچ صلاحیتی برای تایید صلاحیت شرکت کنندگان برای TANF یا نیاز آنها انجام نشده است”.

اما ممیزی پزشکی قانونی منتشر شده در اکتبر 2021، که MDHS از آن به عنوان مبنای شکایت مدنی خود استفاده کرد، پرداخت ها به بنیاد ورزش ویکتوری را زیر سوال برد زیرا نشان دهنده نفوذ ناروا توسط دیویس بود.

حسابرسان نوشتند: “تأثیر جان دیویس برای ویکتوری اسپورت برای دریافت کمک هزینه از MCEC ضروری بود.”

هیچ یک از ممیزی ها به دخالت برایانت یا ریوز در تضمین قرارداد یا پرداخت به لاکوست اشاره نکردند.

شکایت اصلاح شده MDHS ادعا می کند که دیویس “فرهنگ رازداری و ترس را در آژانس ایجاد کرده است تا سوء استفاده غیرقانونی و متقلبانه خود از بودجه عمومی را که به مقامات او سپرده شده است، پنهان کند.”

در این بیانیه آمده است: “او به طور متقلبانه از موقعیت خود در MDHS سوء استفاده کرد تا با استخدام این ورزشکاران سابق یا ترتیب دادن کمک های مالی فدرال TANF به آنها خشنود کند.”

دیویس که در تحقیقات در حال انجام با دادستان ها همکاری می کند، علناً در مورد دخالت برایانت یا ریوز اظهار نظری نکرده است.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply